تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
کد مطلب : ۴۵۱۵۱۴
آنانی که نزد مردم تجربه مکرر از خود باقی گذارده‌اند، با از کارانداختن حافظه میان مدت جامعه، با سحر رفتارهای طلبکارانه و تهاجمی، به امید فریب مردم، در این دوره هم خود و جریان فکری‌شان را کاندیدا کردند تا دوباره همان آش سال‌های اخیر باشد با کاسه‌ای از همان جنس.
۱
plusresetminus
آزموده را آزمودن خطاست
به گزارش بلاغ، انتخابات، فصل عجیب رفتارهای چند چهره‌ای‌ها و در عین حال، زمان مطرح شدن شخصیت‌هایی است که خدمت به کشور و نظام اسلامی و تلاش جان نثارانه برای نجات مظلومان و مستضعفان را موهبت الهی به خود می‌دانند، است.
 
در انتخابات، آنانی که برای خود کیسه‌هایی مملو از ثروت، مکنت، رفاه و اشرافیت دوخته‌اند، برای رسیدن به رویاهای لذات فناپذیر خود، روش‌هایی از بدترین شیوه‌های ضداخلاقی عملیات روانی را که با استفاده از سرمایه‌های کثیف زالوصفتان فراهم می‌آید، طراحی می‌کنند.

گروه‌های تخصصی در تولید محتواهای غیر و ضداخلاقی را در فضای مجازی با فالورهای پر تعداد، اجیر می‌کنند و با صرف صدها میلیاردها  تومان بکار می‌گیرند، تا بتوانند با تخریب رقیب، خود را به اثبات برسانند. هنرشان نه در ارائه برنامه‌های خود در رهایی کشور از وضعیتی است که خود و جریان فکری و سیاسی شان پدید آورده‌اند، که در تضعیف و تخریب جریان و شخصیت رقیب است. حیرت‌آور آنکه آنچنان به شیوه‌های کثیف خود دل بسته‌اند و به فریب دادن افکار عمومی همانند آخرین روزهای تبلیغات ریاست جمهوری سال ۹۶ ایمان دارند که خود را پیشاپیش برنده انتخابات و تکرار دولت اصلاحات در سومین دوره می‌دانند.
 
این گروه، که خود را کماندوی سیاسی در استفاده از فرصت‌ها برای فتح کرسی‌های قدرت می‌دانند، در شعار از مردمسالاری می‌گویند و به اقتضائات مردمسالاری، که احترام به انتخاب آگاهانه مردم است، عمل نمی‌کنند و موفقیت خود را در گرو فریب مردم و بفراموشی سپردن دوران ۸سال اخیر در قدرت بودن خود قرار داده‌اند. در عین حال که باید پاسخگوی عملکرد ۸ساله خود باشند، به رقیب خود، که از مسئولیت قوه مجریه به دور بود، حمله کرده و به دروغ اتهاماتی به او می‌زنند که تمام وقت وانرژی رقیب را در رد اتهامات و اثبات دروغ بودن نسبت‌ها صرف کند، اما خود که عهده‌دار مسئولیت قوه مجریه بوده‌اند، با این روش، از زیر بار مسئولیت پاسخگویی شانه خالی می‌کنند.

با نگاهی از سر انصاف به رفتار این گروه و دم زدن‌شان از مردمسالاری، آنچه که به ذهن متبادر می‌شود، نه مردمسالاری که "مردم سواری" است. بطور قطع، اگر در کشورمان شفافیت حاکم شود و هر مسئولی در قبال عملکرد خود پاسخگو باشد و نهادهای نظارتی، هر مسئول را در قبال مسئولیتش مورد ارزیابی و قضاوت قرار دهد، دیگر از "مردم فریبی"، خبر کمتری به گوش خواهد رسید. دولتی که در طول مسئولیت خود، کشور را رها کرده بود، که ۱۰ تا ۲۰ برابر شدن قیمت‌ها و به خاک سیاه نشستن بسیاری از خانواده‌ها و تعطیلی هزاران واحد تولیدی و بیکارشدن میلیونها انسان، نتیجه این رهاشدگی کشور است، باز هم طلبکارانه گناه این وضعیت فلاکتبار کشور را پس از ۸ سال به گردن رقیب خود می‌اندازد، گواه صادقی است از واقعیت تلخ حاکمیت روح "پوپولیستی" در جریان اصلاح طلبی کشور.

آیا باز هم نافذ بودن عملیات روانی سال‌های ۹۲ و ۹۶ در کشورمان تکرار خواهد شد یا خیر؟. باید صبر کرد و واکنش مردم به عملکرد این گروه را دید.
محمدعلی حسنی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴