تاریخ انتشارجمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۶
کد مطلب : ۴۸۵۹۳۴
استاندار مازندران گفت: نوسازی مجموعه نیروگاه نکا از امور مهمی است که با پیگیری، ادامه پیدا کند و باید میزان مشارکت مردم را  در پروژه‌های این نیروگاه تقویت کنیم.
۰
plusresetminus
متخصصان بومی پای کار نوسازی نيروگاه نکا بیایند
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ مازندران، یوسف نوری پنجشنبه‌شب در بازدید از نیروگاه شهید سلیمی نکا اظهار کرد: این بازدید به منظور تنش‌هایی که در تامین برق داریم انجام شد و قطعا با آغاز فصل گرم موضوع تامین برق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

وی افزود: نیروگاه شهید سلیمی نکا، قدمت زیادی دارد و هم اکنون، ظرفیت کامل آن به دلایل مختلف از جمله بحث پس‌رفت آب دریا و کاهش عمق آب دریای خزر و نیز فرسودگی تجهیزات که به دستان کارگران و متخصصان بومی نوسازی شده است، مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: از سویی دیگر، این نیروگاه بدنبال آن است که ظرفیت جدیدی را به این مجموعه اضافه کند که تاکنون بخشی از آن را آماده کرده‌اند و بخشی از ابنیه این پروژه آماده شده است.

مقام عالی دولت در مازندران، تاکید کرد: این دو مورد اساسی را ما باید پیگیری کنیم که تا هم لایروبی حوضچه، سرعت پیدا کند تا این مجموعه به بهره‌برداری برسد.

نوری ادامه داد: نوسازی خود مجموعه نیروگاه اصلی نیز از امور مهمی است که باید با پیگیری، ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: از نظر دانش فنی، دوستان من بسیار متخصصان خوبی هستند و جای شکر دارد که نیروهایی که در این نیروگاه مشغول به کار هستند از دانش لازم و تجربه کافی برخوردارند و خوشبختانه بستر کار نیز فراهم است.

استاندار مازندران، تصریح کرد: لذا از نظر ابزار و تکنیک شرایط در این نیروگاه مطلوب و مساعد است، اما از نظر روش و تاکتیک باید از روش‌های تامین مالی جدید نیز استفاده کنیم که به صورت پایدار باشد.

مقام عالی دولت در مازندران، متذکر شد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، باید به سمتی حرکت کنیم که میزان مشارکت مردم را  در پروژه‌های این نیروگاه تقویت کنیم.

دانلود

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
اندیشه شهید مطهری برای جوانان تبیین شود
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷