تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
کد مطلب : ۴۴۳۵۳۸
دشمن با خباثت هرچه تمام‌تر دست به ترور و براندازی می‌زند و هیچ هم کتمان نمی‌کند، رئیس جمهور ما همچنان خود را به مذاکره و مماشات با دشمن قسم‌خورده ملت ایران مشغول کرده و هزینه این خوش‌باوری‌های ساده لوحانه را مردم ایران با شهادت فرزندان دانشمندش همچون شهید پروفسور محسن فخری زاده می‌پردازند.
۰
plusresetminus
هزینه‌های سنگین برای خوش باوری‌های یک رئیس جمهور
به گزارش بلاغ، دقیقاً یک روز از آزادی جاسوسه صهیونیستی " کایلی مور گیلبرت" (از اعضای سازمان ضداطلاعات ارتش اسرائیل موسوم به "آمان") در دولت تدبیر و امید نگذشته بود و کمتر از یک روز مانده به سالگرد شهادت شهید شهریاری، دانشمند برجسته و پدر هسته ای ایران پروفسور محسن فخری زاده توسط صهیونیست‌ها در کشور خودمان ترور شد تا برگ دیگری باشد بر پرونده آنانی که با غرب باوری خود و در زمان مسئولیت کشورداری خویش، امکان دسترسی سرویس‌های بیگانه به بانک دانشمندان هسته‌ای کشورمان و بدست آوردن اطلاعات عمیق و گسترده از این دانشمندان برای این سرویس‌های صهیونیستی را فراهم آوردند. طبیعی است که روزی جزئیات این ترورها و مسائل پشت پرده این جنایات آشکار و برملا خواهد شد و مسببان داخلی درون حکومت این جنایات باید در دادگاه این ملت پاسخگو باشند.

دکتر محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ، به عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی که در فهرست 500 نفره قدرتمندترین افراد جهان، که از سوی نشریه آمریکایی فارن پالیسی منتشر شد، مورد شناخت کامل سرویس‌های امنیتی اسرائیل و آمریکا قرار داشت چراکه با اصرار دشمن و تائید و تاکید آقای روحانی، دکتر محسن فخری‌زاده مجبور ملاقات با آمانو شد و این مصاحبه، که با حضور کارشناسان ارشد هسته‌ای رژیم اشغالگر قدس انجام شد، کلیه اطلاعات مربوط به این دانشمند هسته‌ای و عده دیگری از دانشمندان هسته‌ای کشورمان در اختیار موساد و سازمان سیای آمریکا گذارده شد و تمام این دانشمندان در لیست ترور سرویس‌های امنیتی و تروریستی آمریکا و اسرائیل قرار گرفتند که ترور پرفسور محسن فخری‌زاده یکی از مهم‌ترین این ترورهاست.

در شرائطی که آمریکا در ضعیف‌ترین وضعیت سیاسی در داخل و خارج از کشور خود قرار دارد، اظهارات آقای روحانی در مورد مذاکره با شیطان بزرگ، انتقال پیام ضعف و انفعال است و به تجربه ثابت شده که در این صورت، دشمن با دریافت این پیام می‌داند که باید از موضع قدرت برخورد کند و ترور، یکی از جلوه‌های قدرت شیطانی آمریکای صهیونیست‌زده است.

براستی آقای روحانی چه زمانی می‌خواهد دست از این هزینه سازی‌ها بردارد و دائم امکان تجدید قوا را به دشمن زبون، که در حال استیصال است، بدهد؟!.

مردم ایران چه نیازی به آمریکا و مذاکره با این ببرکاغذی دارند، که از حل بحران‌های داخلی خود عاجز مانده، که آقای روحانی به کوچک‌ترین بهانه‌ای از مذاکره با این شیطان سخن می‌گوید؟!.
نمی‌توان ادعا کرد که آقای روحانی ساختار قدرت در آمریکا را که بر محور دفاع صددرصدی از صهیونیست‌ها و رژیم اشغالگر قدس استوار است، نمی‌داند، که اگر چنین ادعا شود، باید چگونه از قریب دو دهه حضور ایشان در شورای عالی امنیت ملی و تصدی دبیری این شورا عبور کرد؟. آنچه که واضح و کاملاً روشن است، باورمندی و دلبستگر جریان اصلاحات و شخص آقای روحانی به غرب، آمریکا و اروپا، می‌باشد.

چه معنایی دارد که هر وقت مقام معظم رهبری از لزوم پرهیز از اعتماد به غرب و نقض مکرر تعهدات از سوی آنها سخن می‌گویند، آقای روحانی فوراً از آمادگی ایران برای مذاکره با آمریکا می‌گوید و سیگنال لازم را برای آمریکائی‌ها ارسال می‌کند؟. نتیجه این موضع آقای روحانی می‌شود تداوم جنایات آمریکا و صهیونیست‌های بزدل و تروریست، که ترور شهید پرفسور محسن فخری‌زاده از جمله نتائج مواضع آقای روحانی در قبال تروریست‌های آمریکایی است.  

در حماقت آمریکایی‌های تروریست و صهیونیست‌های کودک‌کش همین بس که بدون شناخت نسبت به مردم ایران و عدم درک فرهنگ ایثار و شهادت این ملت، در تصور غلط خود فکر می‌کنند که جریان رشد و پیشرفت فوق‌العاده ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و از جمله پیشرفت‌های هسته‌ای با ترورهای دانشمندانی همچون پرفسور محسن فخری‌زاده دچار رکود و ایستایی می‌شود و ایرانیان نیز با گذشت زمان، این جنایات را فراموش می‌کنند و با انفعال دولت خود انتقام سخت را نیز لز یاد خواهند برد، غافل از اینکه اولاً در قبال هر شهید، موجی از جوانان مستعد و نخبه برای ادامه راه آن شهید بپا می‌خیزند و راه علمی او را توفنده‌تر ادامه می‌دهند، از سوی دیگر، ملت هوشیار و وقت‌شناس ایران و نیروهای جان‌برکف سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی می‌دانند که ضربه بزرگ و انتقام سخت را چه زمانی و در چه مکانی باید وارد کنند که آنگاه جانیان صهیونی و امریکایی خواهند دید که انتقام سخت یعنی چه، البته اگر دیگر در قید حیات نکبت‌بار خود باقی مانده باشند؟. همانگونه که سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با محکومیت شدید این جنایت تصریح کرد : اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان برای تداوم این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از عاملان آن در دستور کار قرار گرفته است. وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند.( شعراء- آیه 227)
محمد فاطمی
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲