تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۶
کد مطلب : ۷۱۸۲
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور نیروهای جهادی در منطقه محروم و توجه به مناطق محروم یکی از یادگارهای بسیار ارزشمند نهضت امام خمینی است.
۰
plusresetminus
نیروهای جهادی یکی از یادگارهای نهضت خمینی است
به گزارش بلاغ ، سید رمضان شجاعی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه آبرسانی در منطقه محروم چهاردانگه ساری اظهار داشت: امروز در منطقه پشت کوه چهاردانگه ساری شاهد افتتاح پروژه‌ای هستیم که خبر مسرت‌بخش آن دل رهبر معظم انقلاب اسلامی را شاد می‌کند.
وی تصریح کرد: افتتاح پروژه آبرسانی منطقه پشت‌کوه چهاردانگه اگر چه دیرهنگام بود ولی با افتتاح این پروژه قلب مقام معظم رهبری شاد می‌شود.
نماینده مردم ساری و  میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال 74 به منطقه محروم چهاردانگه بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار محرمانه‌ای که با مسئولان داشت از عملکرد مسئولان وقت به خاطر عدم تامین ابتدایی‌ترین درخواست مردم مثل آب و جاده انتقاد شدید داشتند.
وی در ادامه با اشاره به برخی محرومیت‌های مردم منطقه چهاردانگه ساری بیان داشت: با افتتاح این پروژه حداقلی‌ترین مشکل مردم منطقه رفع شد.
این نماینده  مردم  در مجلس در ادامه به حضور مجدد استاندار مازندران در منطقه پشت‌کوه چهاردانگه اشاره کرد و گفت: استاندار مازندران در این سفر قول داد که در ایام ماه رمضان بار دیگر با حضور مدیران در این منطقه حاضر شود و از نزدیک در جریان محرومیت‌های مردم منطقه قرار گیرد تا مشکلات مردم این منطقه به صورت کلی‌تر مورد بررسی قرار گیرد.
شجاعی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های مهم انسانی در منطقه پشت‌کوه چهاردانگه اشاره کرد و گفت: باید زمینه‌ای ایجاد شود تا از ظرفیت‌های مهم انسانی و طبیعی به خوبی بهره‌برداری شود.
وی به موضوع حضور نیروهای جهادی در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: حضور نیروهای جهادی در مناطق محروم ابتکاری بسیار خوبی است و این نیروها نسبت به مشکلات موجود در مناطق محروم اشرافیت مناسبی دارند.
وی در پایان تاکید کرد: حضور نیروهای جهادی در منطقه محروم و توجه به مناطق محروم یک از یادگارهای بسیار ارزشمند نهضت امام خمینی است./فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴