تاریخ انتشارجمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۴۸۵۱۴۵
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه افراد فعال در زمینه امر به معروف باید مراقب پازل دشمن باشند، گفت: مسائل اقتصادی ششمین علت خودکشی‌ها است.
۰
plusresetminus
فعالان حوزه امربه‌معروف مراقب پازل دشمن باشند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار با تبریک ماه مبارک رمضان اظهارکرد: تمام موجودات عالم آمدند تا ما را به فقر و احتیاج ثابت کنند و بی‌نیاز عالم خداوند است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که نکند مادیات و پست و مقام آن‌ها را فریب دهد و بدانند که اصل ما خدا و خدمت به خلق است.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: هجمه‌های امروز در فضای مجازی و غیرمجازی هجمه علیه غیرت، مردانگی و جوانمردی است.

تقی‌پور با اشاره به جنایت‌های این روزهای رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین گفت: ننگ باد بر حکام برخی کشورهای عرب مسلمان که می‌بینند مردم غزه در صف افطار با بمب‌های رژیم صهیونیستی تکه تکه شوند اما آن‌ها راه زمینی را برای سوخت و امکانات به سود این رژیم باز می‌کنند.

وی با بیان اینکه عمر و عاص‌های زمانه را باید شناخت، تاکید کرد: اینکه بایدن یک قاری را در کاخ سفید دعوت می‌کند تا به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان برای او قران بخواند همانند کار عمر و عاص است.

امام جمعه فریدونکنار یادآورشد: اندیشکده‌های غربی به سردمداران خود اعلام کردند که شما دیگر توانایی مقابله با قدرت ایران را ندارید و اگر می‌خواهید ایران را روزی به زانو درآورید باید به سراغ مولدهای اقتدار آن‌ها بروید.

تقی‌پور افزود: آن‌ها که فهمیدند اعتقاد دینی و مذهبی ملت ایران، دانشمندان، سرداران و ولایت فقیه از مولدهای اقتدار این کشور است درحال هجمه همه جانبه به این مولفه‌های اقتدار ما هستند.

وی ادامه داد: امروز اگر در فضای مجازی می‌بینید که به یک روحانی آمر به معروف حمله شده نشان از این است که میخواهند روحانیت مظلوم را در جامعه تخریب کنند.

امام جمعه فریدونکنار با تذکر به اینکه آمران به معروف باید مراقب باشند تا پازل دشمن را تکمیل نکنند، اظهارکرد: مسئولان شهرستان که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر کار می‌کنند لازم است مراقبت داشته باشند تا خدای نکرده برخی جریان‌ها آن‌ها را در مقابل هم قرار ندهند.

تقی‌پور با اشاره به اینکه بنابر بررسی دقیق ششمین علت خودکشی‌ها در فریدونکنار مباحث اقتصادی است، خاطرنشان کرد: با تلاش‌ها و دقت نظر صورت گرفته مشخص شد، تعارضات زناشویی، تعارض با سایر اعضای خانواده، شکست عشقی، افسردگی، بیماری جسمانی، مشکلات مالی و اختلالات روانی شدید به ترتیب از مهمترین علت‌های خودکشی در این شهرستان بوده که لازم است هم خانواده‌ها و هم مسئولان مربوطه نسبت به جلوگیری از این پدیده شوم و منکر الهی اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷