تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۸۴۹۳۴
امام جمعه فریدونکنار گفت: برخی شبکه‌ای از رباخواری را تشکیل دادند که در پی از بین بردن بنیان افراد و خانواده هستند.
۰
plusresetminus
دستگاه امنیتی و قضایی با شبکه رباخواری برخورد کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور دوشنبه‌شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی و ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر فریدونکنار که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارکرد: از مردم با بصیرت فریدونکنار که با حضور پرشور خود در انتخابات، برگ زرین دیگری برای این شهرستان ثبت کردند کمال قدردانی را دارم.

وی با اشاره به اینکه با حضور خوب مردم در انتخابات وظیفه مسئولان سنگین‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه ما مسئولان شعارمان از عمل بیشتر است و همین امر موجب می‌شود که مردم گلایه‌مند شوند.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، تصریح کرد: یکی از واجباتی که شاید بنا به دلایلی برای همه به‌صورت یکسان واجب نباشد روزه است اما اینکه در ماه رمضان بساط صبحانه در ادارات برپا باشد بسیار ناپسند است.
 

تقی‌پور یادآورشد: شاید در دستگاهی این برداشت شود که اگر به فرد بدحجاب خدمات ندهیم آن فرد از نظام و انقلاب دل‌زده شود در صورتی که ملاک قانون است و نباید با تشخیص و تفسیر فردی برداشت صورت گیرد.

وی تاکید کرد: همه ادارات باید به‌صورت یکسان نسبت به قانون‌شکنان نگاه داشته باشند و این نباشد که یک دستگاه به نحوی و یک دستگاه به نحو دیگر عمل کند.

امام جمعه فریدونکنار گفت: قانون‌شکنی فقط مربوط به حجاب نیست بلکه برخی شبکه‌ای از رباخواری را تشکیل دادند که در پی از بین بردن بنیان افراد و خانواده هستند.

تقی‌پور ادامه داد: لازم است دستگاه‌های امنیتی و قضایی نسبت به پیگیری رباخواری به‌صورت جدی عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه ترک فعل و بدرفتاری کارکنان دستگاه‌ها از جمله نارضایتی مردم است که باید اصلاح شود، اظهارکرد: تا ما می‌خواهیم برخوردی با برخی دستگاه‌ها داشته باشیم شروع به جوسازی می‌کنند و ما را متهم به یک سری مسائل می‌کنند که باید به آن‌ها بگوییم به هیچ عنوان ما به‌دنبال مچ‌گیری و عقده‌گشایی نیستیم و فقط دنبال حل مشکلات مردم هستیم.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود فریدونکنار چندین محله آسیب دارد زیبنده نیست و باید آسیب‌های این محلات مورد پیگیری قرار گیرد.

تقی‌پور با انتقاد از بی‌تفاوتی برخی دستگاه‌ها نسبت به مشکلاتی که مربوط به آن‌ها می‌شود، تصریح کرد: چرا دستگاه‌ راهداری نسبت به وضعیت نامناسب راه‌ها رسیدگی مناسبی ندارند که خدای نکرده منجر به جرح و فوت ‌شود.

وی افزود: شبکه بهداشت و دستگاه‌های مرتبط کجا هستند که وضعیت بد بهداشتی جوی‌های آب سطح شهر و جولان سگ‌های بلاصاحب را در شهر نمی‌بینند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷