تاریخ انتشارجمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۴۸۳۳۸۹
امام جمعه فریدونکنار گفت: حادثه کرمان نشان دهنده عصبانیت دشمن از ملت ایران دارد.
۰
plusresetminus
حادثه کرمان نشان‌دهنده عصبانیت دشمن از ملت ایران است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهارکرد: یکی از موارد تقوا این است که با مصیبت‌دیدگان ابراز همدردی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز داغدار مردان، زنان و کودکانی هستیم که در مسیر سردار پرافتخار اسلام شهید سلیمانی به دست پلید و جنایتکار مزدوران آمریکا و اسرائیلی به خاک و خون کشیده شدند و به فیض الهی رسیدند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: موضع ما این است که هیچگاه راه حق و حقانیت را رها نخواهیم کرد و با پیروی از ولایت از هیچ قدرتی نمی‌هراسیم.

تقی‌پور یادآورشد: دوران قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی به اتمام رسیده و اتفاقات اخیر در غزه، لبنان، عراق و کرمان نشان دهنده سرپوش گذاشتن به ضعف و شکست سنگینی است که از مقاومت دریافت کردند.

وی تاکید کرد: عقیده جبهه مقاومت در دنیا به رهبری ایران این است که شکست رژیم صهیونیستی قطعی بوده و پیروزی رزمندگان مقاومت حتمی است.

امام جمعه فریدونکنار گفت: اقتدار جمهوری اسلامی و دلدادگی ملت به آرمان‌های انقلاب دشمن را عصبانی کرده که ما به فرموده شهید بهشتی به دشمن می‌گوییم از دست ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

تقی‌پور درخصوص اتفاقات اخیر در فریدونکنار و اهانت به دو بانوی آمر به معروف، اظهارکرد: از دادستان انقلابی فریدونکنار به دلیل اقدام به موقع و در لحظه برای برخورد با ضارب آمرین به معروف قدردانی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: دست افرادی که بخواهند علیه دختران و زنان عفیف ما دست‌درازی کنند قطع می‌کنیم.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه قدرت برخورد با دستگاه قضایی است، تصریح کرد: متاسفانه چندین بار در گذشته نیز از این هتک حرمت‌ها نسبت به آمرین به معروف و ناهیان از منکر صورت گرفت که اگر در همان زمان با افراد خاطی برخورد محکمی می‌شد دیگر شاهد این اتفاق‌ها نبودیم.

تقی‌پور ادامه داد: تا دستگاه قضایی با قانون‌شکنان قصد برخورد را دارد برخی افراد به‌دنبال بخشش و واسطه‌گری می‌روند که این موجب مشکلاتی در برخورد صحیح با مجرمان می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر فرد ضارب به خوبی تنبیه و دست او داغ شود دیگر جرات نخواهد کرد که با دست خود سیلی به صورت یک زن وارد کند.

امام جمعه فریدونکنار گفت: مطالبه ما از دستگاه قضایی این است، درجایی که جرم مشهود بوده و مستندات قوی وجود دارد باید سریع و قاطع عمل شود تا ریشه بسیاری از جرایم و مفاسد از بین برود.

تقی‌پور با اشاره به وضعیت نامطلوب فروش برنج و دغدغه کشاورزان، اظهارکرد: چهار دوره کشت برنج کشاورزان فریدونکناری بر روی دست آن‌ها مانده که آقای استاندار باید پیگیر دستور رئیس جمهور مبنی بر رفع دغدغه کشاورزان باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴