تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۵
کد مطلب : ۲۶۲۰۸
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران از آمادگی کمیته امداد مازندران برای جمع‌اوری نذورات در عید قربان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حسن قربانی با اشاره به نزدیک بودن عید قربان گفت: مردم مازندران سال گذشته مبلغ 970 میلیون ریال از وجوهات نقدی و نذورات گوشت قربانی خود را به مناسبت عید سعید قربان برای مصرف نیازمندان به کمیته امداد امام خمینی تحویل دادند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران بیان داشت: دفاتر این نهاد همچون سال‌های گذشته با راه‌اندازی پایگاه‌های ثابت و  سیار در سطح شهرها و محل‌های برگزاری نماز عید سعید قربان آمادگی دارند وجوهات نقدی و یا گوشت قربانی را به محرومان و نیازمندان جامعه برساند.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: این نهاد در سطح استان وجوهات جمع‌آوری شده را صرف خرید گوشت گرم کرده و در این ایام آنها را به دست خانواده‌های نیازمند، سالمندان مستمند، فرزندان ایتام و زنان بی‌سرپرست می‌رساند.
قربانی یاداور شد: هم‌استانی‌ها در صورت عدم دسترسی به دفاتر این نهاد می‌توانند وجوهات نقدی خود را به شماره حساب 4050 بانک ملت به نام نهاد مردمی کمیته امداد واریز کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴