تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۸۴۱۱۶
سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه مسئولان دستگاه‌ها حق حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارند، گفت: سال آینده سالی خوب برای فریدونکنار است.
۰
plusresetminus
مسئولان دستگاه‌ها حق حمایت از کاندیدا را ندارند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، مسیب میررمضانی در نخستین جلسه شورای اداری خود در فرمانداری فریدونکنار و چهاردهمین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهارکرد: دهه فجر یادآور زحمات کسانی است که این انقلاب را ایجاد کردند و یاد و خاطره امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را گرامی می‌داریم.

وی با قدردانی از اقدامات مجدانه آقای استاندار در زمینه مشکلات برنج، خاطرنشان کرد: بیشترین درآمد مردم فریدونکنار از فروش برنج است اما متاسفانه بازار برنج در این دو سال وضعیت خوبی نداشت که با تلاش استاندار مازندران، ریاست جمهوری طی دستوری به بانک مرکزی خواستار اختصاص چهار هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی برنج کشاورزان شد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: بازار برنج اگر رونق پیدا کند بازار شهرستان رونق پیدا می‌کند و این امر بسیار مهم است.

میررمضانی بر لزوم تعامل بین دستگاهی تاکید کرد و گفت: مشکلات بین دستگاه‌ها را خودمان حل می‌کنیم و از آبفا می‌خواهیم هرچه سریعتر مشکل به وجود آمده در شهرک ایثارگران را برطرف کند.

وی یادآورشد: مهمترین موضوع امسال انتخابات است و امیدواریم با حضور پرشور در انتخابات شاهد یک جشن بزرگ باشیم.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار افق ایران اسلامی را بسیار روشن توصیف کرد و گفت: باید با تلاش زیاد شاهد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم و ادارات باید جهاد تبیین را جدی بگیرند و پاسخگوی سوالات و شبهات باشند.

میررمضانی تاکید کرد: مسئولان دستگاه‌ها حق ندارند از هیچ کاندیدایی حمایت کنند و فقط باید در زمینه مشارکت حداکثری تلاش داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته برنامه‌ریزی از دو روز گذشته در فرمانداری تشکیل شده و باتوجه به اینکه این کمیته برای بنده حائز اهمیت است از مسئولان ادارات می‌خواهیم که پیگیر مصوبات و دریافت اعتبارات از ادارات کل مربوطه خود باشند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار اظهارکرد: مسئولان ادارات باید به‌صورت هفتگی گزارش پروژه‌های خود را به فرماندار ارائه کنند.

میررمضانی با بیان اینکه برخی از بدخواهان به‌دنبال پاشیدن بذر ناامیدی در دل مردم هستند، خاطرنشان کرد: ضعف‌ها باید بیان شود اما بیان ضعف همراه با امیدآفرینی و نقاط روشن باشد.

وی از اتفاقات خوب برای فریدونکنار خبر داد و گفت: سال آینده برنامه‌های ویژه‌ای برای فریدونکنار داریم چراکه ظرفیت‌های زیادی در این شهرستان وجود دارد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: خط قرمز ما توزیع سوخت کشاورزی در غیر شبکه مشخص شده است و باید هدفمند توزیع شود اما به افرادی که قصد توصیه به فرماندار برای عدم برخورد با متخلفان را دارند گوشزد می‌کنیم که این کار را نکنند چراکه برخورد ما با آن متخلف سخت‌تر می‌شود.

میررمضانی افزود: مدیرانی که دو شهرستانی هستند فریدونکنار را به‌عنوان شهرستان دوم نبینند و در این شهرستان بیشتر حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه که روز ملاقات عمومی است مدیران باید در ادارات خود حضور داشته باشند چراکه مشکلات مردمی باید در سریعترین زمان ممکن حل شود.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با هشدار نسبت عدم مشخص بودن وضعیت آب در سال آینده و احتمال کم‌آبی برای کشاورزان گفت: بحث آب‌گیری آب‌بندان باید جدی گرفته شود چراکه ممکن است مشکلات زیادی برای سال آتی کشاورزان به‌وجود آید.

میررمضانی با اشاره به مشکل عدم اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در فریدونکنار خاطرنشان کرد: اگر اداراتی دارای اراضی هستند باید در اختیار پروژه نهضت ملی مسکن قرار دهند چراکه منافع مردم بر منافع سازمانی ترجیح دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳