مدیرکل بنیاد شهید مازندران عنوان کرد:

پرداخت ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در صندوق شاهد

تاریخ انتشارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۸۵۹۶۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: به منظور حل مشکلات خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران ۴۶۰ میلیارد تومان وام صندوق شاهد پرداخت شد.
۰
plusresetminus
پرداخت ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در صندوق شاهد
سعید کهنسال در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، در رابطه با ارائه تسهیلات جهت حل مشکل جامعه معزز ایثارگری، اظهار کرد: در فرایند خدمت‌رسانی به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، رویکرد بنیاد مازندران تسهیل گری است تا یک اتفاق خوب و رضایتمندانه برای جامعه ایثارگری رقم بخورد.

وی با اشاره به ارائه خدمات صندوق شاهد به جامعه ایثارگری استان، افزود: در دولت سیزدهم و دوره مدیریت معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رشد قابل توجهی در امر پرداخت وام از طریق صندوق شاهد به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران بودیم، طی دو سال گذشته ۹ هزار و ۳۵۴ تن از این افراد بر اساس اولویت از وام صندوق شاهد بهره‌مند شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یادآورشد: به منظور حل مشکلات خانواده های معزز شهدا و ایثارگران مبلغ ۴۶۰ میلیارد تومان وام صندوق شاهد در دولت سیزدهم به این افراد پرداخت شد، همچنین صندوق شاهد مازندران دارای ۱۶هزار و ۵۱۳ عضو متشکل از جامعه معزز ایثارگری است.

کهنسال با بیان اینکه وظیفه ما در بنیاد خدمتگزاری است، تلاش و پیگیری جهت حل مشکل جامعه ایثارگری تا حصول نتیجه از اولویتهای کاری ما در بنیاد محسوب میشود، گفت: در سال جاری نگاه ما این است ارائه تسهیلات شامل حال بیشتری از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران شود، البته در این رابطه از ظرفیتهای بانکی در استان استفاده خواهیم کرد.
 
انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«وعده صادق»، نقطه عطف رهایی مستضعفان
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
نماز؛ بازدارنده و نابود‌کننده بدی‌ها
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷