سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

مشکلات مردم بدون اتحاد و همدلی مدیران حل نمی‌شود

تاریخ انتشارشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۴۸۳۶۵۴
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: مشکلات بدون اتحاد و همدلی حل نخواهد شد و مدیران دستگاه‌ها باید این شرایط را فراهم کنند.
۰
plusresetminus
مشکلات مردم بدون اتحاد و همدلی مدیران حل نمی‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، قاسم عزیززاده‌گرجی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار فریدونکنار، اظهار کرد: جا به جایی مسئولان امری طبیعی است و امیدواریم رضایت خدا در اعمال و فعالیت‌های مسئولان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال سال برگزاری انتخابات است که باید مسئولان و مردم همه پای کار باشیم تا صحنه انتخابات با مشارکت پرشور همراه باشد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با قدردانی از تلاش‌های فرماندار سابق فریدونکنار تصریح کرد: مسئولیت فرمانداری مسئولیت بسیار سختی است چراکه باید پاسخگوی همه امورات باشند که جا دارد از تلاش‌های ابراهیم‌نژاد گرجی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی کنیم.

عزیززاده‌گرجی درخصوص فرماندار جدید فریدونکنار گفت: میررمضانی فردی است که اشراف کامل به ماموریت‌ها دارد که لازم است ایشان از مجموعه‌های فعال پایه کار انقلاب به خوبی استفاده کنند چراکه ما نیازمند روحیه جهادی و انقلابی و بسیجی هستیم.

وی تاکید کرد: مشکلات بدون اتحاد و همدلی حل نخواهد شد و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید این شرایط را فراهم کنند و چراکه ما نیازمند حمایت امام جمعه و مسئولان دغدغه‌مند هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳