تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۸۲۸۱۴
اگر ایرانی آباد و سربلند می خواهیم، اگر ایرانی امن و قدرتمند می خواهیم ، باید در انتخابات اسفند ماه حضوری پر شور و حداکثری داشته باشیم.
۰
plusresetminus
اهمیت انتخابات ۱۴۰۲
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار است در یازدهم اسفند ماه امسال برگزار شود. این انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است تا جایی که رهبر فرزانه انقلاب در اقدامی تقریباً بی سابقه در حالی که هنوز یازده ماه مانده به  انتخابات، به شکلی زود هنگام در دیدار با کارگزاران نظام در تاریخ ۱۵ فروردین امسال با بیان اهمیت موضوع و ارائه راهبردهای چهارگانه مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت خطاب به مسؤلین امر به آن ورود پیدا کردند.
به نظر می رسد به چند دلیل این انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.
۱. این انتخابات بعد از تجربه دو انتخاب قبلی که بنا به دلایلی که الان جای بحث نیست و با مشارکت زیر ۵۰ درصد اتفاق افتاد، قرار است برگزار شود. انتخابات مجلس یازدهم با مشارکت ۴۲.۵درصد و ریاست جمهوری سیزدهم با مشارکت ۴۸ درصد. قطعاً مشارکت پایین، دشمنان قسم خورده ملت ایران را در طراحی های خصمانه علیه ملت امیدوارتر خواهد کرد و همانطور که رهبری حکیم انقلاب فرمودند ضعیف برگزار شدن انتخابات باعث ضعف ملت، دولت و کشور خواهد شد و فشار دشمن خارجی را مضاعف خواهدکرد.

۲. این انتخابات ، اولین انتخابات پس از اغتشاشات سال قبل هست که با هدف شکاف بین ملت و نظام و ضربه به امنیت ملی و ایجاد مانع بر سر پیشرفت و حل مشکلات کشور به بهانه زن، زندگی و آزادی طراحی شد، برگزار می شود. قطعاً حضور پرشور ملت پای صندوق رای ، طراحان فتنه سال قبل را ناامید خواهد کرد، همانگونه یوم الله ۹ دی و حضور باشکوه ملت بصیر، باطل السحر فتنه سال ۸۸ شد.

۳. دهه ۹۰ به بعد، به دلیل کم کاری ها، سوء مدیریت ها و ترک فعل ها مشکلات زیادی به خصوص در بحث معیشت و اقتصاد در کشور به وجود آمد . با رای مردم، دولتی روی کار آمد، که با تمام ظرفیت تلاش دارد که این عقب ماندگی ها جبران شود. تکمیل و بهره برداری بسیاری از پروژه‌های نا تمام ، فعال شدن و بازگشت ۶۵۰۰ واحد صنعتی غیرفعال دوباره به چرخه تولید، افزایش چشمگیر رشد اقتصادی و ...
امروز رییس جمهوری بر مسند اجرایی هست که ساعت ۴ بامداد روز جمعه از سفر روسیه به تهران بر می گردد و بدون استراحت می رود استان البرز برای پیگیری مصوبات و امورات. ادامه این مسیر قطعاً نیازمند به مجلسی کارآمد ، متعهد ، متخصص و انقلابی هست.  مجلسی که به شکل ریشه ای مشکلات را احصا ء کند برای آن قانون وضع کند و با ریل گذاری مناسبً دولت را در حل مشکلات یاری کند .مجلس قوی، دولت قوی و در نهایت ایران قوی.

۴. تحولات منطقه
دولت مستکبر آمریکا و سگ نگهبانش در منطقه به خصوص بعد از عملیات طوفان الاقصی، زخم کاری از جبهه مقاومت دریافت کردند و ایران اسلامی و انقلابی را مسبب همه ناکامی های خود در منطقه می دانند فلذا، به دنبال فرصتی برای انتقام هستند و از این رو این انتخابات را زیر نظر داشته و ای بسا برای آن برنامه ها داشته باشند. حضور حداکثری و انتخاب نمایندگان صالح کارآمد متخصص و متعهد انقلابی ، نقشه های شوم آنها را نقش بر آب خواهد کرد.
فلذا، اگر ایرانی آباد و سربلند می خواهیم، اگر ایرانی امن و قدرتمند می خواهیم ، باید در انتخابات اسفند ماه حضوری پر شور و حداکثری داشته باشیم.

 حمید جعفری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳