تاریخ انتشاريکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۲
کد مطلب : ۴۸۵۹۷۹
معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۰ هزار کارخانه تعطیل شده پس از مانع‌زدایی به چرخه تولید بازگشت.
۰
plusresetminus
بازگشت ۱۰ هزار کارخانه تعطیل‌شده به چرخه تولید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی شنبه‌شب در سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید مازندران در ساری با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنیم تا مشکلات جامعه کار و تولید  حل شود، اظهار کرد: شرایط کنونی را درک کنیم که جنگ نابرابر اقتصادی در کشور حاکم است و تلاش‌مان را چندین برابر کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان و مدیران خدمت به مردم را اولویت کارشان قرار دهند، افزود: بانک‌ها به چرخه تولید توجه داشته باشند.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه کارگران پای کار نظام و انقلاب هستند و مشکلات‌شان باید دقیق رسیدگی شود، خاطرنشان کرد: با تقویت چرخه تولید حال کارگر خوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همه باید شبانه روز کار کنند تا رشد و جهش تولید با مشارکت مردم را شاهد باشیم چراکه با مشارکت مردم، انقلاب به دنیا صادر شده است.

رحمانی اظهار کرد: کارهای بزرگی در دولت سیزدهم انجام‌ شده تا موانع تولید برطرف شود.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری از ۹.۲ درصد به ۷ درصد رسیده است، گفت: ۱۰ هزار کارخانه تعطیل شده به چرخه تولید بازگشت و مانع‌زدایی شده است.

*سفره کارگران باید پررنگ‌تر شود
 
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه کارگران را از شاخص‌های توسعه پایدار در جامعه برشمرد و افزود: ظرفیت بسیار خوبی در جامعه کارگری و کارفرمایی داریم و باید تلاش کنیم تا سفره کارگران پررنگ‌تر شود.

علی بابایی‌کارنامی با اشاره به اینکه ناامنی شغلی از دغدغه‌های مهم کارگران است، تصریح کرد: نسبت دریافت مزد و درآمد کارگر در مازندران با دیگر استان‌های متفاوت و بسیار کمتر است.
وی با اعلام اینکه باید فکر اساسی برای مسکن کارگران شود، خاطرنشان کرد: مازندران علاوه بر کشاورزی از صنعت خرد برخوردار است که کارگران در آن نقش‌آفرین هستند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در فراکسیون کارگری مجلس تلاش می‌کنیم تا بخشی از مشکلات جامعه کارگری و بازنشستگان رفع شود.

* افتخار سپاه و بسیج خادمی مردم است

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا نیز گفت: جامعه کارگری در فراز و فرودهای مختلف جامعه وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و رهبری ثابت کردند و هزار و۱۱۸ شهید جامعه کارگری گواه این مدعا است.

سیدجواد حسینیان با بیان اینکه برای مردم همیشه سرافراز باید خدمت صادقانه داشته باشیم، تصریح کرد: بسیج خود را خادم کارگران می‌داند و رسالتی جز این نداریم.

وی بر ضرورت گره‌گشایی از مشکلات مردم تأکید کرد و افزود: افتخار سپاه و بسیج خادمی مردم است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

هشدار تنش گرمایی در مازندران
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱