تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۴۶۸۲۹۶
کسانی که از یک نعمت محرومند، در نعمتی دیگر بیش از دیگران برخوردارند، مثلاً آن کسی که نابیناست، استعداد شگفتی در حفظ دارد و بیش از صدها شماره تلفن و یا متن‌های طولانی را در کمترین زمان ممکن از بر می‌کند مگر انکه...
۰
plusresetminus
22 بهمنی که عاشقان ولایت و انقلاب آرزوهای آمریکا و اسرائیل را لگدمال کردند
به گزارش بلاغ؛ 22بهمن امسال نیز در میان پیش‌بینی‌ها آمد و رفت و از خود شگفتی بجا گذارد. عده‌ای به خصوص دشمنان این مملکت معتقد بودند که راهپیمایی و حضور مردم در آئین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با توجه به اغتشاشات اخیر، مردم در 22 بهمن به صحنه نمی‌آیند و پیش بینی آنها این بود که سردترین و کم‌رونق‌ترین 22 بهمن مربوط به امسال باشد.

عده دیگری اعتقاد بر این داشتند که امسال اتفاقاً استقبال مردم ایران از 22 بهمن و تجلیل و تکریم آنها از این یوم‌الله، قوی‌تر و باشکوهتر از سال‌های گذشته خواهد بود؛ چراکه مردم دیدند که چگونه نظام اسلامی‌شان مظلوم واقع شد و دولتی را که خود انتخاب کرده بودند با تمام ظرفیت مشغول کار است تا قدری از معضلات بجامانده از دولت‌های گذشته را جبران کند، چطور در معرض ظلم قرار گرفت و برای اینکه مردم از نظام خود دفاع کنند، امسال چیزی کم نخواهند گذارد.

نظر مشترک هر دو گروه، رکوردشکنی 22بهمن امسال نسبت به تمام سال‌های برپایی این مراسم بوده است و هر دو گروه نیز درست حدس زدند فقط تفاوت این دو پیش‌بینی، روی رکورد مثبت بود و نه منفی.

به اعتراف همه آنانی که از نزدیک حضور مردم ایران در جای جای کشور را پیگیری می‌کردند، حضور مردم در مراسم 22بهمن امسال در نوع خود بی‌سابقه بوده و علاوه بر شهرها که نسبت به سال‌های قبل، مردم با قدرت و قوت وارد صحنه شدند، روستاهای سراسر کشور نیز در روستاهای خود اقدام به برپایی مراسم جشن 22بهمن نموده و این روز را به روز وحدت و همدلی تبدیل کردند.
راهپیمایی ۲۲ بهمن، در ۳۸ هزار روستا و ۱۴۰۰ شهر ایران اسلامی برگزار شد. مسئولان می‌گویند حضور مردم فراتر از حد انتظار و پیش‌بینی‌ها بوده است، جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی، بخش قابل توجهی از راهپیمایان امسال را در شهرهای مختلف تشکیل می‌دادند.
بسیاری از خبرگزاری‌های داخلی و خارجی، که سال‌ها در مراسم روز 22بهمن شرکت داشته‌اند، اعتراف کردند که راهپیمایی 22بهمن امسال بین 30 تا 100درصد نسبت به سال گذشته افزایش جمعیت شرکت‌کننده داشته است.

راهپیمایان به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شعارهایی جدید به‌ویژه در پاسخ به فتنه‌گران داخلی و خارجی سر دادند و پلاکاردهایی با این مضمون در دست داشتند که در ادامه برخی از این شعارها آمده است:
فتنه‌گر بی‌ریشه / ایران دمشق نمیشه
منافق وطن‌سوز / خائن آتش‌افروز
پرونده منافق تا بوده اینچنین است / شغل وطن‌فروشی فخرِ منافقین است
از ما به دشمنان ما خطاب است / ملت ما ملت انقلاب است
یاد امام خمینی پاینده باد / خامنه‌ای رهبر ما زنده باد
از امت اسلامی، رسد به گوش دنیا / نبرد با اسرائیل، نبرد با آمریکا
ما همه سرباز توییم خامنه‌ای / گوش به فرمان توییم خامنه‌ای
بیست‌ودو بهمن نماد دین است / عامل اتحاد مسلمین است
شیطان پی‌تفرقه ملت است / پاسخ ملت یکصدا وحدت است
ما ذوالفقار حیدریم / فداییان رهبریم
راه سلیمانی ما پاینده‌ست / مرام و مکتبش همیشه زنده‌ست
ملت ما بیدار است / از آمریکا بیزار است
نه سازش، نه تسلیم، پیام ملت ماست / اطاعت از رهبری، ضامن نصرت ماست
جنایت منطقه زیر سر آمریکاست / کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست
سکوت در برابر اهانت / خیانت است خیانت
هر کس به قرآن می‌کند اهانت / آمریکا از او می‌کند حمایت
جوان هشتادی ما غیور است / مطیع امر رهبر و صبور است

در چهل‌وپنجمین ۲۲ بهمن، حضور و خروش ده‌ها میلیونی مردم پیام روشن و صریحی دارد به دشمنان که توطئه‌های آنها یکبار دیگر خنثی شده و باز هم شکست خواهند خورد و ملت بزرگ ایران در این راه خدایی که با اشاره نورانی حضرت امام انتخاب کرده با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری استوار و مستحکم به پیش خواهد رفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷