BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> ضرورت جلوگیری از مهاجرت کارخانه‌ها | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
کد مطلب : ۴۶۱۷۱۸
کشورهای مختلف و از جمله ترکیه، تورهای مختلفی برای سرمایه‌گذاران پهن کرده‌اند تا آنها را به سرمایه‌گذاری در کشور خود ترغیب کنند و از هرگونه اعطای امکانات و تسهیلات به آنان نیز دریغ نمی‌ورزند که مدت‌هاست این تور برای سرمایه‌گذاران کشور ما فعال شده است و جا دارد مسئولان کشورمان در این ارتباط هوشیار باشند.
۰
plusresetminus
ضرورت جلوگیری از مهاجرت کارخانه‌ها
به گزارش بلاغ؛ حتماً تا به حال درباره مهاجرت مغزها و البته کارگران فنی به کشورهای دیگر شنیده اید اما چند وقتی می‌شود که صحبت از کوچ کارخانه‌ها می‌شود. روایتی از مهاجرت کارخانه‌ها در شبکه 3 مطرح شد که بازتاب زیادی پیدا کرد.


کارشناس این برنامه می‌گوید تا پیش از این، سرمایه گذاران زیادی داشته ایم که در کشورهای همسایه سرمایه گذاری کرده‌اند ولی در سال‌های اخیر شاهد این موضوع بوده ایم که سرمایه گذار برندی را که در حال تولید بوده است،  با خود به کشور دیگری می‌برد و در آن جا برند خود را تولید می‌کند که یکی از این موارد کوچ اتوبوس سازی بود که در ترکیه اقدام به تولید اتوبوس برقی کرد. پیش از این هم یک فعال بخش خصوصی از تسهیلات وسوسه انگیز امارات به فعالان اقتصادی در ایران گفته بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴