تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۴۳۶۸۹۹
سید اسدالله مدنی: من در دو موضوع نسبت به خودم شک داشتم، یکی این‏که به من می‏ گویند: «سید اسدالله»؛ آیا من واقعاً از اولاد پیامبر هستم؟ و دیگر این‏که آیا من لیاقت آن را دارم که در راه خدا شهید بشوم یا نه؟ روزی به حرم امام حسین علیه‌السلام رفتم و در آنجا با ناله و زاری از امام خواستم که جوابم را بدهد. پس از مدتی یک‌شب امام حسین (علیه‌السلام ) را در خواب دیدم که بالای سرم آمد و دستی به سرم کشید و این جمله را فرمود: «یا بُنَّی انتَ مقتولٌ»؛ «ای فرزندم کشته می‏‌شوی»
۰
plusresetminus
شهید مدنی، زلال ایمان در کوهسار ولایت

به گزارش بلاغ، امروز پنجشنبه روز شهادت دومین شهید محراب آیت‌الله مدنی در سال 1360 به دست منافقین کوردل است.

در بین ماه‌های سال، تیر و شهریور دو ماهی است که بیشترین ترورهای منافقین در این دو ماه انجام گرفته است.

از شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و رجایی و باهنر و هفتاد و دو تن از یاران طراز اول انقلاب اسلامی تا شهادت آیت‌الله دستغیب، قدوسی، دستجردی و مدنی و...که از شخصیت‌های مهم کشورمان بودند، در سال‌های آغازین دهه شصت و توسط منافقین به شهادت رسیدند.

اگر یک واکاوی در اوایل دهه شصت داشته باشیم خواهیم دید که منافقین در آن برهه حساس از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی جنایت‌های متعددی را مرتکب شدند و بسیاری از مسئولان دولت نوپای جمهوری اسلامی را با ترورهای ناجوانمردانه خود به شهادت رساندند و برای آنها حد و مرزی وجود نداشت و هر جنایتی که از دستشان بر می‌آمد کوتاهی نمی‌کردند، تا جایی که امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی در همان زمان سخنی تاریخی درباره این جنایتکاران اعلام فرمودند که: «منافقین از کفار بدترند». این جمله تاریخی امام خمینی(ره) بسیار به موقع بر پیشانی این گروهک تروریست نشست و آنان را برای همیشه تاریخ منفور ملت ایران کرد.
در گزارش پیش‌رو به واکاوی جنایت‌های گروه تروریستی منافقین می‌پردازیم.

فرانسه پناه دهنده به تروریست‌ها
کشور فرانسه در حالی سرکرده گروهک تروریستی منافقین و دیگر اعضاء این گروهک را در گوشه‌ای از پایتخت خود پنهان کرده و به آنها پناه داده و به شدت از آنان محافظت می‌کند که دست این جنایتکاران به خون حداقل هفده هزار ایرانی آغشته است! هفده هزار ایرانی که همگی بدون هیچ‌گونه جرم و گناهی و به وسیله ترور توسط گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیده‌اند، اما همین فرانسه امروز خود یکی از مدعیان دروغین حقوق‌بشر در جهان است در حالی که مرکز پناهجویان تروریست نیز می‌باشد!

دولت فرانسه با پناه دادن به سرکرده اصلی این گروهک تروریست به خوبی نشان داد که شعارهای حقوق بشری‌اش دروغی بیش نیست و باید در برابر مردم ایران پاسخ دهد که بر چه اساسی مرکز همایش‌ها و گردهمایی‌های این گروهک منفور و تروریست است و آیا ترور هفده هزار ایرانی به دست این گروهک منحوس نتوانسته دولت مدعی حقوق بشر فرانسه را قانع کند؟!
امروز سالگرد شهادت شهید مدنی است، آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج درباره این شخصیت شهید محراب می‌گوید: «شهید مدنی از نفرات اول پاسخگوئی به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حضرت امام(ره) در نجف‌اشرف بود که کلاس درسش را تعطیل کرد و مشغول افشاگری چهره پلید پهلوی شد.»

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه به نقش اثر گذار شهید مدنی‌اشاره کرده و تاکید می‌کند: « شهید مدنی عالم‌ربانی و در عین‌حال مجاهد و مبارز و زمان‌شناس و عامل به وظیفه باقدرت تأثیرگذاری بالا بر اقشار مختلف مردم بود. بعد از اینکه ایشان را ملاقات کردم تا امروز در ذهن بنده از ایشان شخصیتی والا و غیور و مصمم در کار و درعین‌حال زاهد و بی‌توجه به ذخایر دنیایی ترسیم‌شده است.»

آیت‌الله حسینی همدانی به ذکر خاطره‌ای از شهید مدنی می‌پردازد و می‌گوید: «ذکر خاطره‌ای که خود ایشان فرموده خالی از لطف نیست. می‏ فرمود: من در دو موضوع نسبت به خودم شک داشتم، یکی این‏که به من می‏ گویند: «سید اسدالله»؛ آیا من واقعاً از اولاد پیامبر هستم؟ و دیگر این‏که آیا من لیاقت آن را دارم که در راه خدا شهید بشوم یا نه؟ روزی به حرم امام حسین علیه‌السلام رفتم و در آنجا با ناله و زاری از امام خواستم که جوابم را بدهد. پس از مدتی یک‌شب امام حسین (علیه‌السلام ) را در خواب دیدم که بالای سرم آمد و دستی به سرم کشید و این جمله را فرمود: «یا بُنَّی انتَ مقتولٌ»؛ «ای فرزندم کشته می‏‌شوی»، که جواب هر دو سؤال من در آن بود. امام فرمود: فرزندم، یعنی من سید هستم؛ و به من بشارت داد که شهید می‏‌شوم.»
شهید آیت‌الله مدنی دومین شهید محراب در حال اقامه نماز در جایگاه امامت جمعه شهر تبریز در تاریخ بیستم شهریور ماه سال 1360توسط گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسید. شهید آیت‌الله مدنی شخصیتی مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شد.

17 هزار شهید توسط منافقین
چهاردهم شهریور سالگرد شهادت شهیدان قدوسی و شهید دستجردی است و نوزدهم شهریور آیت‌الله مدنی امام‌جمعه تبریز که در سال ۶۰ هر سه نفر توسط منافقین به شهادت رسیدند.
بسیاری از نسل جوان امروز ما آنچه در دهه ۶۰ بر کشورمان گذشت را نمی‌دانند و شناخت کافی درباره ترورها و اطلاعاتی درباره کیفیت این ترورها ندارند، چنان‌که برابر آمارهای موجود، درابتدای دهه ۶۰ شاید گاه دریک روز یکصد ترور توسط منافقین کوردل داشته‌ایم اما برخی جوانان ما هنوز با ماهیت این ترورها آشنا نیستند و ضرورت دارد رسانه‌ها و کارشناسان و افراد مطلع به بازگویی آن خاطرات و اهداف پلید منافقین بپردازند تا جوانان امروز ما بدانند که هفده هزار شهید ترور در کشورمان وجود دارد.

یکی از مهم‌ترین اقدامات تروریستی منافقین در عملیات مرصاد و در شهر اسلام‌آبادغرب صورت گرفت که بسیار دردآور و تاسف برانگیز است.
کریمی یک جانباز هفتاد درصد که در زمان عملیات مرصاد در منطقه غرب کشور حضور داشته است در ذکر خاطره‌ای از جنایت منافقین پس از تصرف شهر اسلام آباد غرب می‌گوید: «در زمان عملیات مرصاد وقتی شهر اسلام‌آباد غرب به دست منافقین افتاد به بیمارستان این شهر یورش بردند و یکی از دردآورترین صحنه‌های تاریخی را رقم زدند.»

وی در حالی که قطرات ‌اشک کنار چشمانش حلقه زده این گونه به ادامه ذکر خاطره‌اش می‌پردازد «منافقین کوردل وقتی به تنها بیمارستان اسلام‌آبادغرب حمله کردند، این بیمارستان مملو از مجروحان جنگی بود، من و یکی از دوستانم که بعدها به خیل شهدا پیوست در گوشه‌ای بیرون بیمارستان کمین کرده بودیم با چشمان خود می‌دیدیم که منافقین با قساوت تمام به این بیمارستان حمله کردند و نیروهای نظامی که در این بیمارستان مجروح بوده و بستری بودند را به حیاط بیمارستان منتقل می‌کردند و به رگبار می‌بستند و به شهادت می‌رساندند و به کسی رحم نمی‌کردند و نمی‌دانستند دست یاری‌گر خدای متعال به زودی طومار آنها را آنچنان می‌پیچد که راه فراری برایشان باقی نماند و اغلب توسط رزمندگان اسلام به درک واصل شدند، اما خاطره بیمارستان اسلام آباد غرب و خصوصا شهادت فردی به نام «سرهنگ سلیمی» که از فرماندهان ارتش بود در این بیمارستان هیچ‌گاه در ذهن من پاک نخواهد شد و ای کاش این خاطرات توسط قلم به دستان یا مستندسازان سیما به تصویر کشیده می‌شد یا به رشته تحریر درمی‌آمد تا حداقل جوانان امروز بدانند که منافقین کوردل با این مردم چه کردند و چه جنایاتی را در پرونده ننگین خود بر جای گذاشتند.»

فرد دیگری از افراد نظامی که در عملیات مرصاد حضور داشته است به نقش پررنگ منافقین در ترور و به شهادت رساندن مردم می‌گوید:« وقتی که شهر اسلام‌آباد غرب به دست منافقین افتاد خود مسعود و مریم رجوی منفور دستور قتل‌عام مردم را صادر کردند و شهدای زیادی در شهر اسلام‌آبادغرب و گیلان‌غرب و سرپل ذهاب تقدیم انقلاب شد که همگی توسط همین منافقین انجام شد.»

رونمایی از جدیدترین اکانت جعلی منا‌‌فقین
نشریه امریکن کانسروتیو در گزارشی از جدیدترین شخصیت جعلی حامی منافقین در فضای مجازی پرده برداشته است.
به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان، نشریه امریکن کانسروتیو در گزارشی شخصیت حقیقی فردی به نام «امیر بصیری» را که در تعدادی از رسانه‌های انگلیسی‌زبان در حمایت از گروهک تروریستی منافقین مطلب می‌نویسد، زیرسؤال برده است.

در این گزارش که در تاریخ 2سپتامبر2020 در تارنمای نشریه امریکن کانسروتیو منتشر شده است، دو خبرنگار این نشریه به نام‌های پل برایان و آرتور بلوم با استناد به اظهارات یکی از اعضای جدا شده گروهک منافقین در ماهیت حقیقی شخصی به‌نام «امیر بصیری» که در تعدادی از رسانه‌های انگلیسی‌زبان مانند واشنگتن اگزماینر، اپن‌دمکراسی و پایگاه صهیونیستی الجماینر مطالبی با نام وی منتشر شده است، تشکیک کرده‌اند.

نویسندگان این گزارش به نقل از حسن حیرانی، عضو جداشده منافقین، اظهار می‌کنند که امیر بصیری، مانند حشمت علوی، یکی از شخصیت‌های جعلی‌ای است که گروهک منافقین خلق کرده است.
حیرانی در این‌باره به امریکن کانسروتیو گفته است: «در کمپ لیبرتی، جایی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد ، به همراه برخی افراد که بزرگ‌شده آمریکا و کانادا بودند، عضو واحد سیاسی سازمان بودم. ما عضو تیمی بودیم که وظیفه‌مان نوشتن مقالات تحلیلی درباره رژیم ایران بود. مجاهدین خلق(منافقین) این مقالات را در واشنگتن‌پست و روزنامه‌های مختلف در کشورهای غربی منتشر می‌کردند.»

به‌نوشته امریکن کانسروتیو مطالب امیر بصیری بر ضرورت تغییر رژیم در ایران، تلاش برای ایجاد حس همدردی در آمریکایی‌ها نسبت به معترضین و اغتشاشگران در ایران، اهریمن‌سازی علیه برنامه هسته‌ای ایران، کوچک‌شمردن اقدامات تروریستی علیه ایران، درخواست برای تشدید تحریم‌های اقتصادی علیه ایران با هدف تغییر رژیم و ضرورت ارتباط ترامپ با به‌ اصطلاح گروه‌های اپوزسیون ایرانی متمرکز بوده است. فیلیپ کلاین، سردبیر اجرایی و ویراستار محتوایی واشنگتن اگزماینر، در پاسخ به استعلام امریکن کانسروتیو درباره شخصیت حقیقی امیر بصیری، با ادعای این‌که اخیراً با این مسئله مواجه شده است و بنابراین نمی‌تواند به‌طور قطعی درباره آن اظهارنظر کند، از تصمیم اخیر مدیران این نشریه برای نظارت دقیق‌تر بر ماهیت نویسندگانش خبر داده است.
نویسندگان امریکن کانسروتیو همچنین عنوان کرده‌اند که استعلام آنها از اپن‌دمکراسی درباره امیر بصیری تا زمان نگارش گزارش بی‌پاسخ مانده است.

به‌نوشته برایان وبلوم، امیر بصیری اولین شخصیت جعلی فعال منتسب به راست‌گرایان افراطی نیست که در حوزه تحلیل سیاست خارجی در فضای مجازی مطالبی به نام وی منتشر می‌شود و پیش از او به نام ‌اشخاصی مانند رافائل بدانی، که ادعا می‌شود اصالتی اماراتی دارد و مروج رویکردی سخت علیه قطر، ترکیه و ایران است؛ حشمت علوی، نویسنده جعلی حامی منافقین که هویت وی اولین‌بار توسط اینترسپت برملا شد؛ و یک فعال ضدفلسطینی جعلی به‌نام الیور تیلور مطالبی در نشریات حتی معتبر غربی منتشر شده است.

گزارشگران امریکن کانسروتیو در این‌خصوص به گزارش تکان‌دهنده آدام رانسلی در دیلی‌بیست درباره ماهیت جعلی تحلیلگران مسائل خاورمیانه در نشریات غربیِ وابسته به جناح راست ‌اشاره می‌کنند که «بدانی» را بخشی از شبکه‌ای با حداقل نوزده شخصیت جعلی معرفی کرده بود که طی یک سال گذشته بیش از نود مقاله در 46 نشریه مختلف به نام آنها منتشر شده است.
جفری گلدبرگ، مؤسس پایگاه سوشال فارنزیکس با مأموریت ردگیری و رصد شبکه‌های اجتماعی آنلاین و کارزارهای دروغ‌پراکنی، فردی که همراه با اینترسپت اقدام به افشای ماهیت جعلی حشمت علوی در فضای مجازی نمود، به امریکن کانسروتیو گفته است که امیر بصیری مدتی است که در رصد او قرار دارد.

در سال‌های اخیر که منافقین به سوی فرسودگی کامل رفته اند به شبکه‌های اجتماعی روی آورده‌اند و نیروهای بازمانده آنان در لیبرتی و پاریس و دیگر کشورهای اروپایی در حال فعالیت در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی هستند. گرچه  آنان این بار نیز تیرشان به سنگ خورده و قطعا راه به جایی نخواهند برد.

اشکال گوناگون ترور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان اظهار می‌دارد: «جنایات تروریستی بسیار گسترده است و ‌اشکال گوناگونی دارد اما هر شکل و جنایتی که از هر نوع گروهک تروریستی بربیاید، در کشور ما طی چهل سال گذشته در قبال مردم مظلوم ایران اتفاق افتاده است.» وی با بیان اینکه دنیا به ناحق و ظالمانه پشت گروهک‌های تروریستی را گرفته و از آنها حمایت می‌کنند، می‌گوید: «برخی کشورها امکانات متعددی در اختیار گروهک‌های تروریستی – خصوصا منافقین - قرار دادند تا اهداف جنایتکارانه خود را به پیش ببرند و ما را که خود قربانی تروریسم هستیم، به ناحق در مجامع بین‌المللی به گونه‌ای جلوه می‌دهند که ما پشتیبان تروریسم هستیم! در حالی که ما خود قربانی 17هزار ترور هستیم.»
ایرج نظافتی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴