تاریخ انتشارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۳۲۵۸۵
به بازی‌های تروریستی آمریکا اگر پاسخ قاطع داده نشود، امنیت جهانی ملعبه‌ای بیش نخواهد بود و جان انسان‌ها در مقابل ماجراجویی‌های تروریسم دولتی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس همواره در زمین و هوا و دریا در معرض تهدید جدی است.
۰
plusresetminus
بازی ابلهانه با گدازه‌‌های مذاب 
به گزارش بلاغ، آمریکا آنچنان دچار بیماری خودبرتربینی شده که در مقابل قواعد و قوانین بین‌المللی طغیان کرده و آشکارا دست به عملیات تروریستی در هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای خود می‌زند و از آن نیز دفاع می‌کند و هیچ هم محابا در لاپوشانی این اقدامات جنایتکارانه خود ندارد.

در نظریه دفاع پیشدستانه، اقدامات تهاجمی آمریکا هرچند هم بمانند تعرض هوایی به پرواز ماهان کاملاً محتاطانه و بمنظور ارزیابی واکنش طرف مقابل انجام شود، اگر پاسخ شدید و تند را دریافت نکند، مقدمه تهاجم عملیاتی و تعرض حتی نظامی خواهد بود و به مهاجم این پیام را منتقل می‌کند که حریف در موضع تهاجم قرار ندارد و می‌توان به او تهاجم کرد.

در واکنش به این نظریه، که سناریو آن را در تعرض هوایی به پرواز ماهان شاهد بودیم، تئوری پاسخ تهاجمی قرار دارد که کارآیی آن را در عین‌الاسد و در پاسخ مقدماتی به ترور شهید سرافراز سردار دل‌ها سلیمانی بزرگ ملاحظه شد که ببر کاغذی آمریکا با آنهمه شلتاق و رجزخوانی نتوانست کوچک‌ترین غلطی مرتکب شود و همچنان منتظر دریافت انتقام است و جمع‌کردن جل و پلاس خود از منطقه را سرنوشت قطعی و حتمی خود می‌داند و تمام اقدامات ماه‌های اخیر و از جمله خبط تعرض به ماهان نیز در همین چارچوب قابل تعریف است، که اگر پاسخ حتی مقدماتی در تراز آنچه که در عین‌الاسد رخ داد را دریافت نکند، جری و پرروتر خواهد شد و باید از این جرثومه تروریستی وقوع رخدادهای دیگر را انتظار داشت.
تهدید هواپیمای غیر نظامی توسط جنگنده‌های آمریکا، اعلامیه جهانی حقوق بشر و میثاق حقوق مدنی و اقتصادی را نقض کرده و مصداق بارز نقض بند ۴ ماده ۲ منشور حقوق بین‌الملل است با این اتفاق امنیت و حیات جان انسان‌ها در شرایطی که در آسمان بودند و وضعیت بسیار مخاطره آمیزی داشتند را به خطر انداختند.

برخورد دستگاه دیپلماسی ما با همراه‌کردن کشورهای مخالف با تروریسم و با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماتیک باید آمریکا را در سازمان ملل محکوم کنند و آمریکا نیز باید خسارات مادی و معنوی که به هواپیمایی ایران و مسافران وارد کرده است را پرداخت کند و ضمن مجازات فرماندهی که دستور این عمل خلاف حقوق بین الملل را داده، از مسئولان آمریکایی تضمین شفاهی و کتبی گیرد که دیگر از این گونه اقدامات مخاطره انگیز انجام ندهند.
آمریکا باید به این حقیقت به‌طور مکرر ایمان بیاورد که اگر کوچک‌ترین تعرضی به ایران و ایرانی انجام دهد، با قوی‌ترین پاسخ مواجه خواهد شد. بواقع اگر عین‌الاسد رخ نمی‌داد، آمریکا بعد از آن ترور بزدلانه اقدام به عملیات‌های مشابه می‌کردو بنابراین نباید به بهانه پرهیز از درگیری، اقدام آمریکا را بدون پاسخ گذارد، که اتفاقاً این پاسخ سخت ندادن به استقبال کنش‌های سخت از سوی آمریکا رفتن است.

نه آمریکا بلکه هر قدرت شیطانی دیگر باید بداند که در صورت خیالاتی شدن و تهدید و تعرض به منافع ایران انقلابی، گدازه‌های آتشفشان خشم این ملت انقلابی تاروپود آنها را به خاکستری مبدل خواهد ساخت ک برای نسل‌های بعدی‌شان سرمشق درس‌آموزی باشد.

باردیگر به جمله طلائی و انقلابی و نجات‌بخش رهبر فرهیخته انقلاب بیاندیشیم و به آن عمل کنیم که: "دوران بزن دررو تمام شده٬ اگر بزنید می‌خورید؛ ممکن است ضربه هم بزنند اما چند برابر ضربه می‌خورند".
محمداسماعیل امام‌زاده
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴