مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی :

شرایط تأمین کالاهای اساسی خوب است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۴۸۵۱۰۵
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: در تأمین مرغ، شکر، گوشت قرمز و حبوبات در شرایط خوبی هستیم و تامین خوبی در سراسر کشور انجام شده است.
۰
plusresetminus
شرایط تأمین کالاهای اساسی خوب است
به گزارش بلاغ به نقل از ایسنا، مسعود امراللهی با بیان اینکه امسال در تأمین کالاهای اساسی به ویژه مرغ، شکر، گوشت قرمز و حبوبات در شرایط خوبی هستیم و تأمین خوبی در سراسر کشور انجام شده است، اظهار داشت: در ۲۰ دی ماه طرحی توسط دستگاه‌های نظارتی به دولت تقدیم شد که طبق آن نگاه تخصصی به حوزه نظارت بر کالاهای اساسی تصویب و منتج به آن شد که نظارت بر کالاهای اساسی کشاورزی توسط وزارت جهاد کشاورزی و نظارت بر توزیع و خرده‌فروشی توسط اتاق اصناف و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام شود.

وی افزود: ابتدای اسفند ماه طرح نظارتی را در سراسر کشور آغاز کرده‌ایم و تا پایان فروردین این طرح ادامه خواهد داشت؛ همچنین از روز شنبه هفته جاری طرح تشدید نظارت بر کالاهای ویژه ماه رمضان را در دستور کار قرار داده‌ایم که شامل حبوبات، برنج، خرما و شکر است.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی تصریح کرد: ما در تمام ایام نوروز و ماه رمضان در خدمت مردم هستیم و ثبت شکایات از طریق سامانه ۱۲۴ را بررسی و با متخلفان برخورد می‌کنیم. البته قیمت کالاهای اساسی هیچ تغییری نداشته و قیمت‌ها طبق ابلاغیه ۲۷ آذر سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعمال می‌شود.

امراللهی با بیان اینکه ما در طرح ویژه نظارتی در گلوگاه‌های تأمین کالا مانند انبارها، شرکت‌های وارد‌کننده، تولیدکنندگان و سردخانه‌ها نظارت و بازرسی را انجام می‌دهیم، اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار فقره بازرسی از ابتدای اسفند انجام شده که در منشا تأمین و مراکز تولیدی انجام و حدود ۱۳۰۰ پرونده تخلف در این ایام ثبت و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی در رابطه با افزایش میزان جوجه‌ریزی در کشور گفت: از مهر ماه جوجه‌ریزی‌ها به صورت منظم انجام می‌شود و مرغ گرم امروز بازار، ثمره جوجه‌ریزی بهمن ماه است که بیش از ۱۵۲ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در بهمن ماه ثبت شده است، ما ضمن تأمین مرغ بازار داخل و ذخایر استراتژیک، صادرات مرغ را در دستور کار داریم.

اسدالله کارگر؛ رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران درباره قیمت انواع میوه و صیفی در هفته پایانی اسفند گفت: قیمت هر کیلوگرم موز اکوادور بین ۷۲ تا ۸۰ هزار تومان، انار شیراز بین ۲۰ تا ۵۰ هزار، خیار رویال بین ۱۰ تا ۳۰ هزار و هر کیلوگرم بادمجان دلمه‌ای بین هشت تا ۱۵ هزار تومان است.


انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷