فرمانده انتظامی فریدونکنار عنوان کرد:

معرفی مخلان آرامش در چهارشنبه‌سوری به دستگاه قضا

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۴۸۵۰۵۶
فرمانده انتظامی فریدونکنار گفت: اگر افرادی بخواهند در چهارشنبه‌سوری سبب سلب و آسایش شهروندان شوند باید منتظر برخورد دستگاه قضایی باشند.
۰
plusresetminus
معرفی مخلان آرامش در چهارشنبه‌سوری به دستگاه قضا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حسن هاشم‌پور یک‌شنبه‌شب در جمع اصحاب رسانه فریدونکنار، اظهارکرد: از مردم شریف فریدونکنار که در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات حضوری پرشور داشتند قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه سلامت و امنیت دو مولفه مهمی است که شاید به‌صورت عادی زیاد به چشم نیاید، خاطرنشان کرد: این دو مولفه زمانی مفهوم واقعی خود را پیدا می‌کند که مشارکت مردمی برای تحقق آن‌ها وجود داشته باشد.

فرمانده انتظامی فریدونکنار با بیان هشدارهای لازم برای چهارشنبه‌سوری، تصریح کرد: چهارشنبه‌سوری یکی از رسوم دیرینه است اما متاسفانه به علت اینکه برخی افراد برای برپایی جشن این آئین به سمت مواد محترقه رفتند به جای اینکه با شادی به استقبال نوروز برویم باید شاهد این باشیم که در ایام عید خانواده‌ها سردرگم بیمارستان‌ها هستند.

هاشم‌پور یادآورشد: سال گذشته تعدادی افراد که در زمینه فروش و توزیع مواد محترقه مبادرت داشتند دستگیر و حتی محکوم به حبس هم شدند.

هاشم‌پور با اشاره به اینکه عید نوروز امسال با ماه مبارک رمضان مقارن شده است، گفت: فریدونکنار یک شهر توریستی است که در زمان نوروز شاهد حضور مسافران هستیم و باتوجه به اینکه نوروز امسال مصادف با ماه رمضان شده حرمت این ماه باید حفظ شود.

وی تاکید کرد: پلیس هر ساله تدابیر انتظامی و امنیتی را با اجرای طرح‌های مختلف اتخاذ می‌کند و اگر افرادی بخواهند موجب سلب و آسایش شهروندان شوند باید منتظر برخورد دستگاه قضایی باشند.

فرمانده انتظامی فریدونکنار یادآورشد: تدابیر ترافیکی هم برای ایام نوروز اتخاذ شده و حضور پرسنل انتظامی نیز در سطح شهر بیشتر می‌شود تا در زمینه کاهش بار ترافیک کمک‌های لازم را انجام دهند.

هاشم‌پور با بیان اینکه ورود وسایل نقلیه به ساحل ممنوع است، گفت: از شهرداری میخواهیم که نسبت به مسدودسازی سواحل اقدامات لازم را انجام دهند تا شاهد حضور خودرو و موتورسیکلت در ساحل نبوده چراکه با حضور وسایل نقلیه فضای ناامنی برای شهروندان و مسافران ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴