مجری برنامه پاسخ داد

چرا «محفل» محبوب شد؟

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۴۶۹۹۱۵
مجری برنامه «محفل» گفت: یکی از دلایل موفقیت برنامه «محفل» شبکه سه سیما، خاستگاه قرآنی آن است که توانسته مخاطب زیادی را از همه قشرها جذب کند.
۰
plusresetminus
چرا «محفل» محبوب شد؟

به گزارش بلاغ؛ رسالت بوذری، مجری برنامه «محفل» شبکه سه رسانه ملی که در شب‌های ماه مبارک رمضان از طریق این شبکه میهمان خانه‌های مردم بود با اشاره به اینکه از ابتدا پیش‌بینی استقبال مردم از برنامه «محفل» را می‌کرد، گفت: از آنجایی که برنامه «محفل» فضایی برای استعدادیابی نیست، بلکه استعدادهای قرآنی را معرفی می‌کند، آن هم از افراد شاخص و نامدار در حوزه تلاوت و قرائت، توانسته است قرآن را با نگاهی تازه به مخاطبان برنامه بشناساند.

وی با بیان اینکه استقبال و پیام‌های مردم از برنامه «محفل» موجب شده است که اجرای این برنامه را یک باقیات‌الصالحات برای خودش بداند خاطرنشان کرد: پیام‌های مختلفی از بینندگان دریافت کردم‌، به‌گونه‌ای که برخی مخاطبان گفته بودند تنها از قرآن کریم‌، آنچه که برای نماز است را می‌دانستیم و نمی‌دانستیم قرآن چنین زیبایی‌هایی دارد‌، حتی برخی دیگر ابراز داشتند که دوست دارند فرزندان‌شان قاری قرآن شوند. مجری برنامه «محفل» با اشاره به یکی از دلایل موفقیت این برنامه گفت: چون خاستگاه برنامه «محفل» قرآن، تلاوت و قرائت است، معتقدم همان‌گونه که امام رضا‌(ع) می‌فرمایند اگر مردم زیبایی‌های سخنان ما را می‌شناختند، بی‌شک از ما پیروی می‌کردند، این برنامه نیز تنها به بیان زیبایی‌ها پرداخته و این‌گونه توانسته است مخاطب فراوانی جذب کند. 

بوذری همچنین با اعلام این مطلب که بیشتر میهمانان برنامه «محفل» برای نخستین‌بار به جامعه معرفی شده و مردم چهره آنها را مشاهده کردند، افزود: برنامه «محفل» مانند هیچ‌یک از برنامه‌های قبل از افطار نبوده است و خوشحال هستیم این تازگی برنامه در نشاط دینی جامعه موثر بوده است. و این کار شروعی برای آینده است. مجری برنامه «محفل» شبکه سه تلویزیون همچنین گفت: یکی از بخش‌هایی که در این برنامه قرآنی موجب شد که بسیار منقلب شوم حضور قاری حرم موسی بن جعفر‌(ع) به نام رافع العامری بود که مرا بسیار تحت تاثیر قرار داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴