تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۶
کد مطلب : ۴۶۹۴۷۲
تاکتیک روبه جلوی بی‌حجاب‌ها، فحاشی و سلیطه‌گری و داد و هوار است تا ناهی از منکر را منفعل و مرعوب کنند و با مظلم‌نمایی از میان مردم نیز برای خود حامی بوجود آورند و مردم را دو قطبی سازند.
۰
plusresetminus
بی‌عملی مسئولان و گستاخی روزافزون هرج‌ومرج‌طلبان/نگذارید بیش از این خون به دل خانواده شهدا شود
به گزارش بلاغ؛ از حجاب و عفاف که نمی‌توان به هیچ‌وجه گذشت چراکه حکم صریح و بدون تردید خداوند است و برای آن صدها هزار خون شهید اهداء شد تا امنیت برای نسل امروز فراهم شود، اما آیا می‌توان از قانون رسمی و مصوب کشور هم عبور کرد و همه چیز را به سخره گرفت و عفاف جامعه را هم مورد توهین قرار داد و با به نمایش گذاردن رفتاری قلدرمابانه سروصدا کرد و ناهیان از منکر را مورد شدیدترین تهاجم و فحاشی قرار داد و همچنان از نیروی انتظامی و حافظان قانون و امنیت صدایی بلند نشود و متجاوزان پیروزمندانه خیابان‌های شهرها را مورد ترکتازی قرار دهند؟!.

در حال عبور از خیابان بودم که بناگاه داد و هوار دخترکی نظر همه را به خود جلب کرد. او به اتفاق دختری دیگر، که هر دو به وضع غیرعادی آرایش کرده و بدون هیچ حجابی با بلوز و شلوار، که قسمت‌هایی از شلوارشان پاره و بدن نما بود، در مقابل مردی که به آنها موضوع حجاب و پوشش قانونی را تذکر داده بود، حمله‌ور شده و با سروصدای زیاد بدترین جملات را در مورد این ناهی از منکر بکار می‌بردند و تو گویی با دشمن صلبی خود و یک فرد قاتل مواجه هستند و آنچه از دهانشان در می‌آمد، نثار این مرد، که متحیرانه این صحنه را می‌دید، می‌کردند و جای تعجب در اینجاست که میان این همه خلق‌الله تماشاچی، کسی در این ماه مبارک رمضان به حمایت از این ناهی در نیامد تا لااقل در جرم آن دو دخترک شریک نباشند!.

هر روز از این صحنه کم اتفاق نمی‌افتد و تاکتیک روبه جلوی بی‌حجاب‌ها، فحاشی و سلیطه‌گری و داد و هوار است تا ناهی از منکر را منفعل و مرعوب کنند و با مظلم‌نمایی از میان مردم نیز برای خود حامی بوجود آورند و مردم را دو قطبی سازند.

دولت، واعظی را بجای حکمرانی نشاند!
براستی، اگر دولت و قوه قضائیه با استفاده از ضابطان خود اقدامی قانونی انجام ندهند و مردم را به یاری نطلبند و تنها به صدور بیانیه و توصیه‌های اخلاقی بسنده کنند و لزوم احیاء امر به معروف و نهی از منکر را از مردم آنهم به لسانی مورد تاکید قرار دهند، عملاً در جهت تضعیف این فریضتین و مواجه کردن متدینان با عناصری دریده و بی چاک و دهان گام برداشته‌اند که در مآل به تخطئه فریضتین و منفعل کردن متدینان و گسترش فساد و تباهی خانواده‌ها خواهد انجامید.

اینکه وزارت کشور بیانیه داده و بر رعایت حجاب از سوی عموم تاکید کرده، کار خوبی است اما اقدام موثر، استفاده از همه ظرفیت‌ها برای جلوگیری از منکر بزرگ بی‌حجابی و بی عفتی است که روز بروز در حال گسترش و فراگیری است و وای به فصل گرما و دریدگی هرزه‌هایی که تمام وجودشان طغیانگری برای درهم نوردیدن ارزش‌های انسانی است. مگر وظیفه وزارت محترم کشور صدور بیانیه برای یکی از مهمترین دغدغه‌های بزرگان؛ مراجع و مردم است و یا اینکه عمل کردن قانونی برای مهار وضع موجود؟!.

آقای رئیس‌جمهور، آیت الله رئیسی نیزدر مورد بی‌حجابی به شایستگی از جدایی‌ناپذیری حجاب از جمهوری اسلامی و از زنان عفیفه ایرانی سخن گفت و بر لزوم صیانت از جایگاه ممتاز بانوان ایرانی، که به لحاظ عفاف و پاکدامنی در جهان زبان‌زد هستند، تاکید کرد، اما آیا وضع پوشش در جامعه با این سخنان زیبا درست می‌شود؟!.

در اینکه بانوان ایرانی حتی قبل از ظهور اسلام عفیفه و دارای پوشش مناسب بوده‌اند، تردیدی نیست همچنانکه در آثار و نقوش بجامانده از هزاران سال قبل مشهود است، لیکن امروز موضوع حجاب و پوشش به ابزاری برای ایجاد فساد بمنظور درهم ریختن استحکام و قوام جامعه اسلامی و در نتیجه، فروپاشی بنیان اخلاق و معنویت درآمده و از سوی دشمنان اسلام و ایران به یک راهبرد مبارزاتی با نظام اسلامی بدل شده است و در جایگاه حکمران اسلامی نمی‌توان تنها از نصایح و مواعظ استفاده کرد و مهره‌های فریب‌خورده دشمنان را به راه راست هدایت کرد.

حکومت آنچنانکه برای همه چیز قانون دارد و نظم و انضباط اجتماعی را با قوانین تامین و تضمین می‌کند و با متخلفان و متجاوزان از قانون برخورد قانونی و بازدارنده می‌کند، در امر پوشش نیز باید چنین عمل نماید؛ چراکه تعلل در این زمینه موجب نابودی غنی‌ترین و بی‌بدیل‌ترین سرمایه ملی، یعنی نیروی انسانی می‌شود که کوچک‌ترین تسامح  تساهل دراین زمینه، کمک به نابودگران در نابودی فرهنگ و اخلاق و معنویت است.

وقاحت بی‌حد و مرز
کلیپی این روزها در فضای مجازی نشر یافت که در آن یک جوان به چند زن بی‌حجاب تذکر مودبانه می‌دهد و در یک سناریوی مهوع، یکی از زنان بی‌حجاب و بزک کرده بشدت به این جوان سیلی می‌زند و در کنار جوی آب می‌نشیند و شروع به گریه می‌کند.

زن دیگر بی‌حجاب و همراه زن اولی، با شدت هرچه تمامتر به ضرب و شتم این جوان ناهی از منکر می‌پردازد و در مقابل سکوت و نجابت این جوان، آن زن سلیطه مجدد با الفاظ رکیک و دون شأن یک زن برای چندمین بار به این جوان حمله‌ور می‌شود و همه این اتفاق در جلوی چشم چند مرد همراه این چند زن بی‌حجاب رخ می‌دهد.

تمام تصاویر گویای مظلومیت جوان ناهی از منکر و شیادی این زن‌نماهای هتاک و بدزبان و زشت سیرت بوده و حال باید سئوال کرد آیا در مقابل چنین عناصر فاسد آیا باز هم آقای رئیس جمهور باید نصیحت کند یا در جایگاه حقوقی به تعقیب ناقضان قانون و بی‌فرهنگ‌هایی بپردازد که از انسانیت فقط شکل غیرحیوان دارند و سیرت و سیمای نهان غیر انسان؟!.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴