تاریخ انتشارشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد مطلب : ۴۶۹۷۸۳
فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: مطمئن باشید دوربین‌های کنترلی در طرح برخورد با کشف حجاب هیچ خطایی نخواهد داشت.
۰
plusresetminus
دوربین‌های کنترلی در طرح برخورد با کشف حجاب هیچ خطایی نخواهد داشت
به گزارش بلاغ، سردار احمدرضا رادان در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس درباره اجرای طرح عفاف و حجاب، گفت: در این باره به تفصیل توضیح داده شده و بر همین اساس از امروز(شنبه) این برنامه اجرا خواهد شد.
رادان در پاسخ به سؤال به اینکه درصد خطای دوربین‌هایی که قرار است در طرح عفاف و حجاب استفاده شود تا چه ‌اندازه است؟ اظهار داشت: مطمئن باشید که هیچ خطایی نخواهد داشت. 

گفتنی است، فرمانده کل انتظامی کشور پیش از این گفته بود: همکاران من در سه حوزه معابر عمومی که کشف حجاب بعضا در آن صورت می‌گیرد، خودرو و اماکن اقدام‌هایی را انجام دادند و به‌صورت جدی با اعلام خبر قبلی از شنبه ۲۶ فروردین همکاران من به‌صورت جدی در این سه حوزه عمل می‌کنند به‌ صورتی که در حوزه معابر با استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته فرد شناسایی می‌شود؛ به فرد توجه و تذکر داده می‌شود و بعد از آن فرد با مدارک به دستگاه قضایی معرفی می‌شود تا به مورد آن رسیدگی کنند. در حوزه خودرو بار اول به فرد تذکر و توجه داده می‌شود و بار دوم خودرو توقیف می‌شود به سه نحو ممکن؛ توقیف الکترونیکی یا توقیف در محل یا توقیف در پارکینگ هرکدام که عملی باشد که توصیه می‌کنیم که رانندگان عزیز دقت داشته باشند به‌خصوص صاحبان خودرو.

سردار رادان درخصوص حوزه صنوف هم اظهارداشت: در حوزه صنوف هم صنوفی که متصدیانش احیاناً کشف حجاب می‌کنند حتماً مورد توجه جدی قرار می‌گیرد‌، توجه به آنها داده شده و اخطار پلمب گرفته و پلمب می‌شوند و این موضوع شامل باغ‌تالار‌ها و رستوران‌ها و مراکز بزرگ از این دست هم می‌شود که باید متوجه باشند.

وی اعلام کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم برای حفظ سلامت جامعه قانون را عمل کنیم و از قانون هم کوتاه نیاییم و فکر می‌کنم مردم هم همین‌ها را از ما بخواهند.
رادان افزود: ما بار اول تذکر می‌دهیم و در همان تذکر از فردی که تذکر می‌گیرد با همان سرپیامک می‌خواهیم اگر ما اعلام کردیم و نظری بود و ‌اشتباهی بوده به ما اعلام کند و حرف ایشان را می‌پذیریم؛ اما اگر دو بار تکرار شد نشان می‌دهد شاید ‌اشتباهی صورت نگرفته و بار دوم حتماً هم اگر همان سرپیامک باشد دیگر به آن توجه نمی‌شود. قطعاً از فناوری و هوشمندی استفاده خواهیم کرد و مدارک قطعیت خواهد داشت حتی در مرحله اول هم که مدارک قطعیت دارد اگر فرد گفت نبوده می‌پذیریم چرا که اعتماد به مردم‌مان داریم اما فقط در یک مرحله.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴