تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۴۶۳۸۹۷
دیوید تیلور از رقابت با حسن یزدانی سخن گفت و عنوان کرد از حضور او به عنوان رقیب خوشحال است.
۰
plusresetminus
واکنش دیوید تیلور به نبرد پنجم با حسن یزدانی 

به گزارش بلاغ؛ دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک خودش را برای حضور در رقابت‌های جهانی بلگراد آماده می‌کند جایی که خیلی‌ها منتظر نبرد حساس دیگری بین او و حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم هستند. این کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی در صحبت‌هایی راجع به حسن یزدانی عنوان داشت: یزدانی همیشه بهترین رقیب و کشتی‌گیر در بهترین تورنمنت‌ها در زندگی من بوده است. برای رسیدن به اوج و طلا باید بهترین‌ها را ببرید و من از اینکه چنین ورزشکاران و کشتی‌گیران با استعداد و توانمندی سر راه من هستند خیلی خوشحالم.

وی افزود: بعد از آن رقابت‌های جهانی نروژ را داشتم که خیلی خودم نبودم و عواملی بودند که روی عملکرد من تاثیر داشتند. من تا دیدار فینال کاملا مسلط بودم نه تنها در روش کشتی گرفتن بلکه احساسی و فکری. در دیدار نهایی یزدانی بسیار انگیزه داشت چرا که ۷ هفته پیش فینال المپیک را باخته بود. او یک برنامه مبارزه یکدستی داشت. 

تیلور خاطرنشان کرد: وقتی خسته می‌شوید شرایط برای شما سخت می‌شود اما وقتی به این افراد فکر می‌کنید انگیزه می‌گیرید. او هم مثل من خیلی انگیزه دارد و تلاش می‌کند. در المپیک توکیو می‌خواست اولین کشتی‌گیر ایرانی شود که دو طلای المپیک کسب می‌کند مطمئن هستم در بلگراد نیز با ۱۰۰ درصد توان ظاهر می‌شود و باید من بتوانم در همان سطح او باشم. قطعا مبارزه ما در بلگراد هم خیلی نزدیک و حساس خواهد شد. من در کشتی به هر چی که رسیدم او هم رسیده است و من مجبورم برای رقابت با او در بهترین شرایط خودم باشم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴