فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مياندورود خبر داد

ميزبانی از 2 شهيد گمنام در مياندورود همزمان با حماسه سوم خرداد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۶۱۸۶۹
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مياندورود از ميزباني دو شهيد گمنام دفاع مقدس همزمان با حماسه سوم خرداد خبر داد.
۰
plusresetminus
ميزبانی از 2 شهيد گمنام در مياندورود همزمان با حماسه سوم خرداد
به گزارش بلاغ، جواد کردان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با سوم خرداد، آزادسازي خرمشهر از دست دژخيمان زمان، شهرستان مياندورود ميزبان دو شهيد گمنام دفاع مقدس خواهد بود.

وي بيان کرد: با استقبال مردم مياندورود از حضور اين دو شهيد خوشنام و پيشنهادات زيادي که از سوي مردم روستاهاي مختلف به ما داده شد در نهايت تصميم گرفته شد اين دو شهيد در شهرهاي سورک و طبقده و روستاهاي چمازتبه، دارابکلا، قندارخيل مياندورود نيز حضور پيدا کنند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مياندورود خاطرنشان کرد: ابتدا مراسم زيارت عاشورا با حضور دو شهيد خوشنام در ساعت 8 صبح در حسينيه سپاه شهرستان مياندورود با حضور اقشار مختلف مردم برگزار مي‌شود و سپس در ساعت 9 در دلمرز و 9:30 در چمازتپه و ساعت 10 صبح در شهر طبقده حضور خواهند يافت و مراسم گراميداشت سوم خرداد با حضور اين دو شهيد خوشنام برگزار خواهد شد.

کردان تصريح کرد: در ادامه حضور اين دو شهيد خوشنام در مياندورود مراسمي در روستاي دارابکلا در ساعت 12:30 در روستاي قندارخيل از ساعت 15:30 برگزار خواهد شد و سپس ساعت 17 در ميدان امام حسين ع سورک در جوار سه شهيد خوشنام حضور پيدا خواهند کرد.

وي در پايان گفت: امروز ما بيشتر از هر زمان ديگري به شهدا نيازمند و امينت و آرامش امروز خود را مديون خون اين شهدا هستيم و مردم ولايتمدار و شهيدپرور مياندورود با استقبال خود از اين دو شهيد خوشنام دوباره با آرمان‌هاي شهدا تجديد عهد مي‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴