کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مياندورود خبر داد

ميزبانی از 2 شهيد گمنام در مياندورود همزمان با حماسه سوم خرداد

2 خرداد 1401 ساعت 12:22

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مياندورود از ميزباني دو شهيد گمنام دفاع مقدس همزمان با حماسه سوم خرداد خبر داد.


به گزارش بلاغ، جواد کردان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با سوم خرداد، آزادسازي خرمشهر از دست دژخيمان زمان، شهرستان مياندورود ميزبان دو شهيد گمنام دفاع مقدس خواهد بود.

وي بيان کرد: با استقبال مردم مياندورود از حضور اين دو شهيد خوشنام و پيشنهادات زيادي که از سوي مردم روستاهاي مختلف به ما داده شد در نهايت تصميم گرفته شد اين دو شهيد در شهرهاي سورک و طبقده و روستاهاي چمازتبه، دارابکلا، قندارخيل مياندورود نيز حضور پيدا کنند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مياندورود خاطرنشان کرد: ابتدا مراسم زيارت عاشورا با حضور دو شهيد خوشنام در ساعت 8 صبح در حسينيه سپاه شهرستان مياندورود با حضور اقشار مختلف مردم برگزار مي‌شود و سپس در ساعت 9 در دلمرز و 9:30 در چمازتپه و ساعت 10 صبح در شهر طبقده حضور خواهند يافت و مراسم گراميداشت سوم خرداد با حضور اين دو شهيد خوشنام برگزار خواهد شد.

کردان تصريح کرد: در ادامه حضور اين دو شهيد خوشنام در مياندورود مراسمي در روستاي دارابکلا در ساعت 12:30 در روستاي قندارخيل از ساعت 15:30 برگزار خواهد شد و سپس ساعت 17 در ميدان امام حسين ع سورک در جوار سه شهيد خوشنام حضور پيدا خواهند کرد.

وي در پايان گفت: امروز ما بيشتر از هر زمان ديگري به شهدا نيازمند و امينت و آرامش امروز خود را مديون خون اين شهدا هستيم و مردم ولايتمدار و شهيدپرور مياندورود با استقبال خود از اين دو شهيد خوشنام دوباره با آرمان‌هاي شهدا تجديد عهد مي‌کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 461869

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/461869/ميزبانی-2-شهيد-گمنام-مياندورود-همزمان-حماسه-سوم-خرداد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com