تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۴۵۷۳۰۴
مانور سراسری زلزله با هدف آماده‌سازی دانش‌آموزان در مقابله با حوادث مترقبه همزمان با سراسر کشور به‌صورت نمادین با حضور فرماندار نوشهر، مدیر آموزش و پرورش، معاون فرماندار، رییس نجاتگران جمعیت هلال احمر و سایر مسئولین شهرستان در دبیرستان دخترانه طبرستان نوشهر برگزار شد و دانش‌آموزان آموزش‌های لازم را در جهت اقدامات مورد نیاز در مواقع بحران یاد گرفتند.
۰
plusresetminus
بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدرسه طبرستان نوشهر برگزار شد
به گزارش بلاغ؛ سعید یزدانی فرماندار نوشهر در حاشیه برگزاری این مانور در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: برای هر اقدامی هدفی را باید دنبال کرد و اولین هدف سنجش آمادگی در مقابله با حوادث غیر مترقبه است که قابل پیش‌بینی نیست.

وی افزود: دانش‌آموزان به‌عنوان گروه هدف نسلی هستند که می‌توانند فرهنگ مقابله با زلزله را به جامعه و خانواده‌ها منتقل کنند.

صفی‌اله درویش مدیر آموزش و پرورش نوشهر نیز در ادامه هدف از اجرای این مانور را در افزایش سطح آگاهی دانش‌‌آموزان در مقابله با زلزله و ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های صحیح و سریع در برابر آن، آشنایی با حوادث طبیعی و چگونگی مقابله با آن برای ایجاد آرامش روانی و برانگیختن حس کنجکاوی دانش‌ آموزان نسبت به پدیده‌‌های طبیعی عنوان کرد.

شیروانی رییس جمعیت هلال احمر در ادامه با بیان اینکه مانور زلزله و ایمنی امسال با شعار "مدرسه ایمن، جامعه تاب آور" برگزار شد؛ اظهار داشت: هر چه قدر تعداد اجرای این مانورها و آموزش‌ها بیشتر باشد دانش‌آموزان و جامعه در لحظه حادثه آمادگی لازم را خواهند داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴