کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدرسه طبرستان نوشهر برگزار شد

8 آذر 1400 ساعت 18:51

مانور سراسری زلزله با هدف آماده‌سازی دانش‌آموزان در مقابله با حوادث مترقبه همزمان با سراسر کشور به‌صورت نمادین با حضور فرماندار نوشهر، مدیر آموزش و پرورش، معاون فرماندار، رییس نجاتگران جمعیت هلال احمر و سایر مسئولین شهرستان در دبیرستان دخترانه طبرستان نوشهر برگزار شد و دانش‌آموزان آموزش‌های لازم را در جهت اقدامات مورد نیاز در مواقع بحران یاد گرفتند.


به گزارش بلاغ؛ سعید یزدانی فرماندار نوشهر در حاشیه برگزاری این مانور در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: برای هر اقدامی هدفی را باید دنبال کرد و اولین هدف سنجش آمادگی در مقابله با حوادث غیر مترقبه است که قابل پیش‌بینی نیست.

وی افزود: دانش‌آموزان به‌عنوان گروه هدف نسلی هستند که می‌توانند فرهنگ مقابله با زلزله را به جامعه و خانواده‌ها منتقل کنند.

صفی‌اله درویش مدیر آموزش و پرورش نوشهر نیز در ادامه هدف از اجرای این مانور را در افزایش سطح آگاهی دانش‌‌آموزان در مقابله با زلزله و ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های صحیح و سریع در برابر آن، آشنایی با حوادث طبیعی و چگونگی مقابله با آن برای ایجاد آرامش روانی و برانگیختن حس کنجکاوی دانش‌ آموزان نسبت به پدیده‌‌های طبیعی عنوان کرد.

شیروانی رییس جمعیت هلال احمر در ادامه با بیان اینکه مانور زلزله و ایمنی امسال با شعار "مدرسه ایمن، جامعه تاب آور" برگزار شد؛ اظهار داشت: هر چه قدر تعداد اجرای این مانورها و آموزش‌ها بیشتر باشد دانش‌آموزان و جامعه در لحظه حادثه آمادگی لازم را خواهند داشت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 457304

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/457304/بیست-سومین-مانور-سراسری-زلزله-ایمنی-مدرسه-طبرستان-نوشهر-برگزار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com