تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۴۵۷۲۵۶
شهردار نکا از آسفالت 54 هزار متر مربع از کوچه‌های شهر نکا تا شهریور 1401 خبر داد و گفت: در طول سه ماه اخیر تعداد ۱۲ الی ۱۳ کوچه آسفالت شده است و شهرداری نکا دو مرحله قیر خریداری کرده که به صورت دو مرحله صد تنی ic و آزاد می‌باشد و نهایتاً تا پایان شهریور سال آینده تمام 71 کوچه آسفالت خواهد شد.
۰
plusresetminus
آسفالت ۵۴ هزار متر مربع از کوچه‌های شهر نکا تا شهریور سال آینده
موسی خلیلی در گفت‌وگو با بلاغ؛ در رابطه با آخرین وضعیت روشنایی سطح شهر اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری و اداره برق به دلیل اضافه بنای موجود ساختمان برق به شهرداری که حدود یک میلیارد تومان است ایجاد شده که مفاد آن شامل جابه‌جایی تیر برق و روشنایی‌های سطح شهر ،تعویض لامپ و کله‌چراغ در تمامی سطوح شهری می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که اداره برق به شهرداری بدهکار است، تفاهم‌نامه ایجاد شده به این گونه است که اقدامات در قالب، صورت‌ وضعیت به شهرداری ارجاع و این نهاد از حساب اداره برق کسب خواهد کرد که به عنوان نمونه در هفته گذشته در مسکن مهر تمامی موارد انجام شده است.

شهردار نکا تصریح کرد: در طول سه ماه اخیر تعداد ۱۲ الی ۱۳ کوچه آسفالت شده و شهرداری دو مرحله قیر خریداری کرد که به‌صورت دو مرحله صد تنی ic و آزاد است و نهایتاً تا پایان شهریور سال آینده تمام ۷۱ کوچه به مساحت ۵۴ هزار متر مربع، آسفالت خواهد شد.

خلیلی در پایان گفت: خریداری قیر از دو قسمت بوده که هم اختصاصی بند ز تبصره یک بودجه سهمیه قیر به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان شهرداری ها و هم از محل بازآفرینی بافت فرسوده به مبلغ تقریباً ۱۵۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴