تاریخ انتشاريکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۴۶۲۰۳۳
شهردار نکا گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهری نکا احداث پل چهارم بر نکارود و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است که تا شهریورماه احداث آن تکمیل می‌شود.
۰
plusresetminus
پایان احداث پل چهارم رودخانه نکا تا شهریورماه
به گزارش بلاغ موسی خلیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری در راستای ساماندهی نکارود بوده که توانستیم این طرح را در برنامه جامع اقدام مشترک شهرستان به تصویب برسانیم و پیگیری‌های لازم جهت ساماندهی نکارود را انجام دهیم.

وی افزود: پس از سیل سال ۷۸، برنامه‌ریزی‌هایی در طول چهار کیلومتر که دو کیلومتر از پل آبلو تا پل چهارراه انقلاب و پل چهارراه تا خیابان راه‌آهن انجام شده است.

شهردار نکا اذعان کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها احداث پل چهارم چمازی  می‌باشد که که اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان که به مبلغ سه میلیارد تومان از قسمت کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دریافت شده است.

این مسئول گفت: مابقی اعتبارات از محل منابع داخلی دریافت شده و بایستی جاده‌های دسترسی طرفین پل را احداث می‌کردیم که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قبل از احداث پل که تا شهریور ماه به اتمام می‌رسد و طبق دستور رییس‌جمهور جهت آزادسازی حاشیه رودخانه، این اقدام را در پی حمایت دستگاه قضایی و شورای تأمین شهرستان انجام دادیم.

وی در پایان اشاره کرد: حدود یک کیلومتر مسیر دسترسی از پل چمازی تا پل آبلو می‌باشد که استارت کار زده شده و برخی از تخریب‌ها صورت گرفته که در آینده جاده‌سازی هم اتفاق می‌افتد همچنین مسیر دسترسی به مقطع عرضی ۳۰ متر که شمال باند خوردرو، حاشیه فضای سبز، پارکینگ و همچنین پایه‌چراغ‌های دکوراتیو در وسط مسیر به احداث خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴