دفاع فرماندار رامسر از یک اقدام در شرایط قرمز کرونایی؛

مجوز همایش ماشین‌های کلاسیک رامسر قانونی بود!

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۵۳۳۷۱
فرماندار رامسر گفت: مجوز همایش ماشین ها قانونی بود اما متولیان برگزاری باید تلاش بیشتری در رعایت پروتکل ها می کردند.
۰
plusresetminus
مجوز همایش ماشین‌های کلاسیک رامسر قانونی بود!
به گزارش بلاغ، محمد آزاد در بخشی از سخنان خود در یکی از جلسات شهرستان با بیان اینکه تیم مدیریت و کارشناسان و کارکنان سیستم بهداشتی درمانی شهرستان رامسر شبانه روزی از زندگی خود گذشته اند و تلاشی مجاهدانه دارند اظهار کرد: ما در بحران سختی قرار داریم و برای عبور از این بحران همه باید کمک کنند.

آزاد افزود: لازم است مجاهدت کادر سلامت در بیمارستان و مراکز بهداشتی و مراکز واکسیناسیون به تصویر کشیده شود تا عموم جامعه تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان را ببینید که برای درمان بیماران و واکسینه کردن مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

فرماندار رامسر ضمن تقدیر ویژه از کادر بهداشت و درمان شهرستان رامسر ، از روسا و معاونین و کارکنان نظام سلامت خواست بی توجه به حاشیه ها برای سلامت و خدمت به مردم و مهار کرونا با قدرت کارشان را پیش ببرند.

رییس ستاد کرونا رامسر در بخش دیگر صحبتهای خود به برگزاری همایش دورهمی ماشین ها کلاسیک در این شهرستان اشاره کرد و گفت: طبق قانون و مصوبه ستاد ملی کرونا هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری در گروه یک قرار دارد و میتواند در شرایط قرمز فعالیت کند و مجوز ستاد کرونا شهرستان نیز قانونی و بر اساس مصوبه ملی بود.

وی افزود: در مجوز به رعایت دقیق پروتکل ها اشاره شده بود اما متولیان این همایش باید در اجرا تلاش و تدبیر بیشتری می کردند تا پروتکل ها دقیقا اجرا می شد که در این خصوص به متولیان مربوطه تذکر و برخورد لازم خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴