کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دفاع فرماندار رامسر از یک اقدام در شرایط قرمز کرونایی؛

مجوز همایش ماشین‌های کلاسیک رامسر قانونی بود!

29 تير 1400 ساعت 8:00

فرماندار رامسر گفت: مجوز همایش ماشین ها قانونی بود اما متولیان برگزاری باید تلاش بیشتری در رعایت پروتکل ها می کردند.


به گزارش بلاغ، محمد آزاد در بخشی از سخنان خود در یکی از جلسات شهرستان با بیان اینکه تیم مدیریت و کارشناسان و کارکنان سیستم بهداشتی درمانی شهرستان رامسر شبانه روزی از زندگی خود گذشته اند و تلاشی مجاهدانه دارند اظهار کرد: ما در بحران سختی قرار داریم و برای عبور از این بحران همه باید کمک کنند.

آزاد افزود: لازم است مجاهدت کادر سلامت در بیمارستان و مراکز بهداشتی و مراکز واکسیناسیون به تصویر کشیده شود تا عموم جامعه تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان را ببینید که برای درمان بیماران و واکسینه کردن مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

فرماندار رامسر ضمن تقدیر ویژه از کادر بهداشت و درمان شهرستان رامسر ، از روسا و معاونین و کارکنان نظام سلامت خواست بی توجه به حاشیه ها برای سلامت و خدمت به مردم و مهار کرونا با قدرت کارشان را پیش ببرند.

رییس ستاد کرونا رامسر در بخش دیگر صحبتهای خود به برگزاری همایش دورهمی ماشین ها کلاسیک در این شهرستان اشاره کرد و گفت: طبق قانون و مصوبه ستاد ملی کرونا هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری در گروه یک قرار دارد و میتواند در شرایط قرمز فعالیت کند و مجوز ستاد کرونا شهرستان نیز قانونی و بر اساس مصوبه ملی بود.

وی افزود: در مجوز به رعایت دقیق پروتکل ها اشاره شده بود اما متولیان این همایش باید در اجرا تلاش و تدبیر بیشتری می کردند تا پروتکل ها دقیقا اجرا می شد که در این خصوص به متولیان مربوطه تذکر و برخورد لازم خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453371

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/453371/مجوز-همایش-ماشین-های-کلاسیک-رامسر-قانونی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com