تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
کد مطلب : ۴۴۸۳۶۵
وزیر علوم دولت اصلاحات گفت: دل بستن به انتخاب نامزد این حزب یا آن حزب آمریکایی به عنوان رئیس جمهور و تاثیر آن در ایجاد امید یا ناامیدی در جامعه ایرانی، درست و واقع بینانه نیست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمصطفی معین، وزیر علوم دولت اصلاحات در گفتگو با خبرآنلاین تصریح کرده است: دل بستن به انتخاب نامزد این حزب یا آن حزب آمریکایی به عنوان رئیس جمهور و تاثیر آن در ایجاد امید یا ناامیدی در جامعه ایرانی، درست و واقع بینانه نیست.
وی ادامه داده است: ساختار حکومتی آن کشور و نقش لابی صهیونیستی در وضع سیاست‌های خارجی و داخلی آمریکا آنگونه نیست که بتوان به آن اتکا کرد...البته مدیران هوشیار و احزاب توانمند یک کشور می توانند از فرصت‌ها یا تهدیدهای ایجاد شده به دلیل تحولات داخلی یک ابرقدرت به نفع منافع ملی کشورشان بهره گیری مناسب کنند ولی نباید تاثیر یک عامل خارجی را در سرنوشت آینده کشور، عامل اصلی و تعیین کننده تلقی کرد.
این سخنان در حالی از سوی معین مطرح شده است که دولت‌های دهم و یازدهم با حمایت و تکرار‌های اصلاح‌طلبان و البته با شعار مذاکره با آمریکا و رفع تحریم‌ها تشکیل شد. دولتی که آدرس مشکلات را واشنگتن‌دی‌سی معرفی می‌کند و بارها اعلام کرده است که ترامپ عامل گرفتاری‌های مردم ایران بود.
نکته جالب دیگر اینکه در روزهایی که فضای آمریکا انتخاباتی بود رسانه‌های اصلاح‌طلب بارها برای حضور بایدن در کاخ سفید لحظه‌شماری کرده و حضور او را مایه امیدواری و رفع مشکلات مردم و کشور عنوان کردند.
البته از این جنس یک بام و دو هوا نه فقط در میان اصلاح‌طلبان که در بدنه دولت هم مشاهده می‌شود؛ چه اینکه وزیر ارتباطاتِ دولت برجام چندی پیش در زنجان امید بستن به کاخ سفید و کاخ کرملین را بیهوده و اشتباه و مغایر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب عنوان می‌کند!





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴