تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
کد مطلب : ۴۴۸۳۵۹
آشنایی عشایر با دوره آموزشی مخاطرات امری ضروری است، آن هم برای قشری که با کمترین امکانات جایشان در قلب بحران‌ها است و با بیشترین حوادث روبه‌رو هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازبرخی اوقات در بروز برخی حوادث، یک پیشگیری ساده منجر به نجات جان یک انسان می شود و جامعه عشایر به دلیل دور بودن از نقاط شهری و روستایی نیازمند فراگیری دوره های مخاطرات، امداد و نجات هستند .
همین امر سبب شده تا جمعیت هلال احمر در راستای تحقق عدالت آموزشی و آگاه‌سازی جامعه عشایری از مخاطرات پیرامون محل زندگی خود، آموزش عشایر را به صورت خاص مورد توجه قرار دهد.
 
رئیس جمعیت هلال احمر زرین دشت از برگزاری دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات برای عشایر این شهرستان خبر داد .
عبدالرحیم رهنما با بیان اینکه آموزش در برابر مخاطرات لازمه زندگی هر فرد می باشد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر زرین دشت با همکاری اداره امور عشایر این شهرستان، در یک دوره یک روزه  اقدام به برگزاری دوره های آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات ویژه عشایر منطقه گز طویله این شهرستان نموده است.
وی با اشاره به این که این دوره آموزشی از ۲۶ بهمن ماه در منطقه عشایرنشین گز طویله از توابع بخش مرکزی شهرستان زرین دشت آغاز شده است، افزود: این دوره آموزشی در راستای ارائه خدمات آموزشی و عام المنفعه برای نخستین بار توسط مربیان آموزشی این جمعیت و  با سرفصل‌های احیای قلبی ریوی ، خفگی ها، شکستگی ها و خونریزی ها برگزار گردید.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زرین دشت  اضافه کرد: در برنامه زمان‌بندی منسجم، همه عشایر شهرستان زرین دشت با دوره های آموزشی مخاطرات آشنا  خواهند شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴