تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۴۳۷۴۱
عقب‌نشینی، انفعال و سازش‌جویی ما، به ضرر کشورمان تمام می‌شود؛ دولت ضعیف و جامعۀ به‌ ضعف‌کشانده‌ شده، حریم و حصاری ندارد و دستخوش تعدّی دشمن قرار می‌گیرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ 50تشکل بسیج دانشجویی استان فارس در پی شهادت دانشمند هسته ای، شهید دکتر محسن فخری زاده و اعتراض به تداوم خط مذاکره با قاتلان فرزندان ملت ایران اسلامی، بیانیه‌ای به این شرح صادر کردند:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
بار دیگر خون عزیزی ریخته شد که فخری کم نظیر از مفاخر ایران سربلند بود و اکنون ما شاهد آخرین دست و پا زدن‌های قلدران روزگار بودیم. البته که بار دیگر داغ بر جگر ملت غیور ما گذاشتند و فرزند دانشمند و مجاهد و عزیزی را از ما گرفتند، اما این کوردلان نمی‌فهمند. (بل احیا عند ربهم یرزقون).
آری شهدای ما زنده اند و مرگ اسرائیل نزدیک؛ رژیم پلید صهیونیستی بداند که این اقدامات رذیلانه آن‌ها فقط نفس آخرشان را نزدیک‌تر می‌کند و ملت ما را زنده تر و اما از تمام مسوولین خرد و کلان سیاسی، امنیتی، اطلاعاتی، نظامی، قضایی و حقوقی مرتبط انتظار می‌رود که طبق رهنمودها و موازین معمار کبیر انقلاب حضرت روح‌الله (ره) و رهبر فرزانه امت اسلامی امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) در اسرع وقت و با تمام وجود پای به این عرصه خطیر بگذارند و بدانند هرگونه مذاکره در هر سطحی، با کسانی که عامل یا حداقل شریک در این جنایات وحشتناک‌ هستند، نشانگر بی‌عقلی، ضعف، زبونی و بی‌اطلاعی نسبت به اصول  روابط بین‌الملل و پا نهادن بر خون دانشمندان شهیدمان است.
وقتی به‌گونه‌ای با دشمن روبرو شویم که سراپا، احساس نیاز و وابستگی باشیم و به بهای مساعدت او، تمام خطوط قرمز خویش را زیر پا بگذاریم، او به هیچ حدّی، بسنده نخواهد کرد بلکه فرصت را برای پیشروی، مناسب دانسته و می‌کوشد سنگرهای بیشتر و مهم‌تری را فتح کند! به‌ عبارت‌ دیگر، عقب‌نشینی، انفعال و سازش‌جویی ما، به ضرر ما تمام خواهد شد. دولت ضعیف و جامعۀ به‌ ضعف‌کشانده‌ شده، حریم و حصاری ندارد و دستخوش تعدّی دشمن قرار می‌گیرد.
تلخ‌تر و غم‌انگیزتر این‌که دولت ضعیف که همچنان، دلبسته و شیفتۀ مذاکره است، تلاش می‌کند تا دانشمند هسته‌ای خویش را دانشمند دفاعی بخواند تا مبادا خط جدید مذاکره، گزند و آسیبی ببیند! دولت جدید آمریکا نیز می‌داند که دولت ضعیف، بیش از صدور چند بیانیه رقیق و کلیشه‌ای، قدمی برنخواهد، بلکه تسلیم‌تر و حقیرتر از همیشه، برای آغازشدن مذاکره، لحظه‌شماری می‌کند! صنعت هسته‌ای، صنعت موشکی، فتوحات منطقه‌ای، معیشت مردم، عزّت ایرانی، قاسم سلیمانی، محسن فخری‌زاده و ... همه باید فدای خط مذاکره با آمریکا شوند!
این دانشمند هسته‌ای، قربانی عملیّات شناسایی در متن روند رسمی اعتمادسازی دولت ضعیف با آمریکا شد، نه عملیّات جاسوسی و تعقیب و مراقبت غیررسمی! تفنگی که این گلوله‌ها از آن شلیک شدند، در همان دست چدنی‌ با روکش مخملی قرار داشتند!
جریان نفوذ در داخل کشور و دلدادگان به تمدن غرب چشمان غبارگرفته و خواب آلود خود را بازکرده و دشمن بدون نقاب را خوب مشاهده نمایند و بر اصرار خود به سازش و مداهنه با دشمن غدّار و مستکبر پایان دهند و بدانند مسیر سازش و مذاکره با دشمن به جایی نخواهد رسید و راه موفقیت این ملّت از مسیر جهاد کبیر، تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و اعتماد به قدرت لایزال الهی می‌گذرد.
امروز بیش از هر چیز نیازمند جوابی محکم و قاطع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به گستاخی دشمن هستیم چرا که سستی و رفتار ذلیلانه بعضی مسئولین در مقابل دشمن این جسارت را در آن‌ها به وجود آورد تا دانشمند مجاهد ما را در داخل کشور به شهادت برسانند. نظام جمهوری اسلامی باید دشمن را از جنایت خود پشیمان کند.
با توجه به همکاری بازرسان آژانس انرژی اتمی با تروریست‌های مستکبر؛ مجلس شورای اسلامی باید هر چه سریع‌تر شرایط قانونی را برای اخراج همه بازرسان آژانس، قطع کامل همکاری با آژانس و توقف اجرای تعهدات نظارتی فراپروتکل الحاقی و پروتکل الحاقی فراهم کند و با استفاده از ابزار نظارت، دولت را وادار به همکاری کامل با خود بکند.
همچنین  فعالیت هسته‌ای به روال قبل از برجام برگردد و غنی‌سازی ۲۰ درصد در دستور کار قرار بگیرد و دانش و صنعت هسته‌ای توسعه یابد و دولت موظف به انجام این تعهدات بشود. مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه به بررسی و شناسایی خائنینی بپردازد که عامل درز اطلاعات به دشمن بوده اند.
«وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ» (الشعراء : آیه ۲۲۷).





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲