تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۴۲۸۲۰
معاون اقتصادی، ارتباطات و رسانه‌ باشگاه تراکتور گفت: اگر تا هفته‌ گذشته بنده آقای علیپور را مردی کاربلد می‌دانستم، امروز ایشان را تحت‌تاثیر مشاوره‌های غلط می‌دانم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازجعفر محرم‌پور در واکنش به اظهارات مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور اظهار داشت: بنای اینجانب طی مدت حضور در باشگاه پرهیز از هرگونه حاشیه بوده و کمترین اظهارنظر را هواداران از بنده شنیده‌اند، چراکه معتقدم هر آنچه لازم است از طریق صفحه باشگاه به سمع و نظر هوادار می‌رسد و آنچه مسائل درون خانوادگی است مدیریت می‌شود، قطعا در این راه هم اشتباهاتی داشتیم.
وی در ادامه با اشاره به مصاحبه مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور، خاطرنشان کرد: جناب آقای علیپور شخص بسیار قابل احترامی برای بنده بوده و هست. طی این مدت هم همکاری خوب و توأم با دوستی با یکدیگر داشتیم اما به نظرم طی هفته گذشته ایشان مشاوره‌های خوبی دریافت نکردند و صحبت‌های ایشان در مورد نقل و انتقالات درست نبود.
معاون اقتصادی، ارتباطات و رسانه‌ باشگاه ادامه داد: صحبت‌های انجام شده توسط آقای علیپور در رابطه با نقل و انتقالات تیم به شکل مشخص شده از سوی مالک محترم باشگاه نبود. ایشان از بنده به عنوان شاهد در برخی مذاکرات نام برد و به همین خاطر لازم می‌دانم بگویم همان‌طور که انتشار قراردادهای بازیکنان عملی مذموم بود، صحبت‌های دوست خوبم جناب آقای علیپور در مورد بازیکنان هم آب در آسیاب سوء‌استفاده‌کنندگان بوده و خوشایند اینجانب نبود.
محرم‌پور ادامه داد: اگر تا هفته‌ گذشته بنده آقای علیپور را مردی کاربلد می‌دانستم، امروز ایشان را تحت‌تاثیر مشاوره‌های غلط می‌دانم. ای‌کاش ما شرایط بازیکنان را هم درک می‌کردیم و مسائل درون خانواده در خانواده حل می‌شد و ذهن هوادار را هم مغشوش نمی‌کردیم؛ هواداری که با تمام وجود به تیمش عشق دارد و شعارش این است که «هواداری تراکتور اعصاب پولادین می‌خواهد.»





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴