کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر عامل سابق تراکتور تحت‌تاثیر مشاوره‌های غلط بود

2 آذر 1399 ساعت 8:30

معاون اقتصادی، ارتباطات و رسانه‌ باشگاه تراکتور گفت: اگر تا هفته‌ گذشته بنده آقای علیپور را مردی کاربلد می‌دانستم، امروز ایشان را تحت‌تاثیر مشاوره‌های غلط می‌دانم.


به گزارش بلاغ به نقل ازجعفر محرم‌پور در واکنش به اظهارات مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور اظهار داشت: بنای اینجانب طی مدت حضور در باشگاه پرهیز از هرگونه حاشیه بوده و کمترین اظهارنظر را هواداران از بنده شنیده‌اند، چراکه معتقدم هر آنچه لازم است از طریق صفحه باشگاه به سمع و نظر هوادار می‌رسد و آنچه مسائل درون خانوادگی است مدیریت می‌شود، قطعا در این راه هم اشتباهاتی داشتیم.
وی در ادامه با اشاره به مصاحبه مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور، خاطرنشان کرد: جناب آقای علیپور شخص بسیار قابل احترامی برای بنده بوده و هست. طی این مدت هم همکاری خوب و توأم با دوستی با یکدیگر داشتیم اما به نظرم طی هفته گذشته ایشان مشاوره‌های خوبی دریافت نکردند و صحبت‌های ایشان در مورد نقل و انتقالات درست نبود.
معاون اقتصادی، ارتباطات و رسانه‌ باشگاه ادامه داد: صحبت‌های انجام شده توسط آقای علیپور در رابطه با نقل و انتقالات تیم به شکل مشخص شده از سوی مالک محترم باشگاه نبود. ایشان از بنده به عنوان شاهد در برخی مذاکرات نام برد و به همین خاطر لازم می‌دانم بگویم همان‌طور که انتشار قراردادهای بازیکنان عملی مذموم بود، صحبت‌های دوست خوبم جناب آقای علیپور در مورد بازیکنان هم آب در آسیاب سوء‌استفاده‌کنندگان بوده و خوشایند اینجانب نبود.
محرم‌پور ادامه داد: اگر تا هفته‌ گذشته بنده آقای علیپور را مردی کاربلد می‌دانستم، امروز ایشان را تحت‌تاثیر مشاوره‌های غلط می‌دانم. ای‌کاش ما شرایط بازیکنان را هم درک می‌کردیم و مسائل درون خانواده در خانواده حل می‌شد و ذهن هوادار را هم مغشوش نمی‌کردیم؛ هواداری که با تمام وجود به تیمش عشق دارد و شعارش این است که «هواداری تراکتور اعصاب پولادین می‌خواهد.»





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 442820

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442820/مدیر-عامل-سابق-تراکتور-تحت-تاثیر-مشاوره-های-غلط

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com