تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۴۴۰۳۱۰
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پیگیری مشکلات مردم، گفت: نباید به مردم دروغ بگوئیم و وعده الکی بدهیم، از طرفی هم نباید کار آن‌ها پشت گوش بیندازیم و باید پیگیر رفع مشکلات باشیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروستاهای بخش کوزران در کرمانشاه ۱۰ هزار نفر جمعیت دارند، تامین زیرساخت‌ها از جمله مطالبات روستائیان این بخش است که امروز در بازدید محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی از چند روستا مطرح شد.
روستای «خوره زرده» با ۱۰ خانوار جمعیت دارای راه دسترسی بسیار ناهمواری اولین مقصد مسئولان بود که با وجود آن سه ماه است که گازدار شده‌اند، اما هنوز راه روستا خاکی و ناهموار است.
دومین روستا که مسئولان سرکشی می‌کنند «چگینی» در ۱۰ کیلومتری بخش کوزران است که ۱۳ روستا با جاده ناهموار آن به کوزران متصل می‌شود.
در روستای «شورابه»، بهسازی راه، اجرای طرح هادی و گازرسانی از مطالبات روستائیان است.
محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در حاشیه بازدید از روستاهای بخش کوزران در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: بخش کوزران یکی از بخش‌ های مهم شهرستان کرمانشاه است.
وی مشکل اصلی این بخش را در راه دسترسی روستاهای آن توصیف کرد و افزود: در چند نقطه از این بخش مسیر تردد مردم واقعا شرایط نامناسبی دارد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: روستاهای «خورنه» و «چگینی» با مشکل جدی راه مواجه هستند و قرار شد برای رفع این مشکل از محل اعتبارات استانی و ملی بودجه گرفته شود.
وی تصریح کرد: مسیر روستای چگینی همراه با ۱۲ روستای دیگر حدود ۱۰ کیلومتر است که بهسازی و آسفالت آن هزینه بالایی نیاز دارد و باید تلاش کنیم با جذب اعتبارات فاز به فاز جلو برویم.
رشیدی به راه صعب العبور روستای «خوره زرده» در این بخش هم اشاره کرد و افزود: سه راه دسترسی به این روستا وجود دارد که قرار شد با بررسی صورت گرفته در نهایت نزدیک‌ترین راه و کم هزینه‌ترین آن انتخاب شده  و کار تسطیح آن شود که تردد مردم به آسانی صورت گیرد.
رشیدی به بازدید از روستای شورابه هم اشاره کرد و افزود: این روستا به همراه ۱۹ روستای متاسفانه از نعمت گاز محرومند و قطعا به عنوان نماینده مردم کرمانشاه پیگیر خواهم بود تا بودجه‌ای از وزارت مربوطه برای گازرسانی به این ۲۰ روستا دریافت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تا زمان گازرسانی این روستاها با شرکت پالایش هم هماهنگ می‌شود تا مشکل کمبود کپسول گاز این روستا مرتفع شود.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص راه این روستا هم پیگیر بودجه خواهیم تا بتوانیم مسیر دسترسی روستا را آسفالت کنیم.
مردمان روستا مهمان نوازند و اهل ضیافت هستند و سرانه آرد هر نفر هشت کیلو برای آن‌ها کفایت نمی‌کند و باید حداقل به ۱۰ کیلوگرم افزایش یابد.
 
وی تاکید کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و ما نباید به آنها دروغ بگوئیم و وعده الکی بدهیم، اما از طرفی هم نباید کار آن‌ها پشت گوش بیندازیم و باید پیگیر رفع مشکلات باشیم.
رشیدی خاطرنشان کرد: فرماندار و بخشدار و سایر مسئولان خدمات خوبی در این بخش انجام داده‌اند، اما کافی نیست و باید اقدامات بیشتری صورت گیرد و قطعا با تمام پیگیر رفع مشکلات این بخش خواهیم بود.
وی در ادامه با انتقاد از سرانه پایین آرد مردم روستا، گفت: سرانه آرد هر نفر هشت کیلوگرم است که جوابگوی نیاز روستائیان نیست.
رشیدی افزود: مردمان روستا مهمان نوازند و اهل ضیافت هستند و این میزان سرانه برای آن‌ها کفایت نمی‌کند و باید حداقل به ۱۰ کیلوگرم افزایش یابد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴