تاریخ انتشارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۴۰۲۰۹
نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: شیوع کرونا به دوران تاریک خود رسیده و باید پروتکل‌ها را به شکل سخت‌گیرانه‌ای رعایت کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی سید محمد پاکمهر درباره وضعیت پیش روی شیوع کرونا اظهار کرد: بحث اپیدمی بیماری کرونا در سطح جهان دوره بسیار بسیار تاریک خود را می‌گذراند.
وی افزود: شیوع بالای بیماری کرونا در سطح جهان و ایران و قرمز اعلام شدن ۲۸ استان کشور و سه استان در وضعیت هشدار، نشان از موج سوم اپیدمی ویروس منحوس کرونا است که به‌ویژه در  سایر کشورها ازجمله ایتالیا و آمریکا تاریکترین دوره پاندمی بیماری کرونا را نشان می‌دهد.
نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با توجه به مطلب نشریه آمریکن پرسیین (american persian) ۶ تا ۱۲ هفته پیش رو تاریک‌ترین دوره از دوران شروع پاندمی ویروس کرونا برای مردم جهان خواهد بود.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولین تصمیم‌ساز و تصمیم گیر در سطوح استانی و شهرستانی با همراهی مردم با دو اقدام مهم بهداشت محور و درمان محور به مقابله و مبارزه جدی با بیماری منحوس ویروس کرونا به میدان آیند تا بتوانیم جامعه ایمن در مقابل این بیماری در شرایط حساس کنونی و آینده تجربه و سپری کنیم.
وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه عرصه‌های خدماتی و مجامع عمومی و مراکز آموزشی و دانشگاهی و مدارس و حمل‌ونقل عمومی و حتی مجالس عمومی شامل مراسمات مذهبی و نماز جماعت‌ها و نماز جمعه و تعزیه‌ها و همچنین مراسمات شادی به‌نحوی‌که تا حد امکان برگزاری آنها به حداقل و یا برگزار نشود و اگر هم ضرورت برگزاری آن داشت با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی انجام پذیرد.
پاکمهر ادامه داد: پرهیز از سفرهای غیرضروری، استفاده از ماسک در اماکن عمومی و عرصه‌های خدماتی باید به‌صورت اجباری و استفاده از ضدعفونی‌کننده‌ها و رعایت فاصله‌ها تا دو متر از یکدیگر و همچنین حضور حداقلی و در حد نیاز کارمندان در دستگاه‌ها و ادارات و انجام دورکاری کارمندان دستگاه‌ها جزء موضوعات مهم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴