تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۴۰۰۵۵
نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت:آقای رئیس جمهور دلالان، محتکرین و واسطه‌ها را هم مانند کسانی که ماسک نمی‌زنند جریمه کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ، با اشاره به مشکلات موجود در حوزه اقتصاد گفت: دولت در حوزه مسائل اقتصادی باید همانند موضوع کرونا باید مسائل را رصد و پیگیری کند و به مردم روزانه گزارش دهد.
وی افزود: موضوع اقتصاد نه تنها کمتر از کرونا نیست بلکه ده‌ها برابر مهم‌تر از آن است و باید جدی گرفته شود. 
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه با وجود اینکه در شرایط خاص اقتصادی هستیم دولت خیلی عادی با این مسئله مواجه شده و ما آرایش جنگی در تیم اقتصادی دولت نمی‌بینیم. 
نوروزی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور اعلام می‌کند کسانی که ماسک نزنند جریمه می‌شوند اما حرفی از جریمه دلالان، واسطه‌ها و محتکرین نمی‌زند و این در حالی است که دلالان، واسطه‌ها و محتکرین نیز باید مانند کسانی که ماسک نمی‌زنند جریمه شوند.
وی افزود: دولتمردان ما همه اقتصاد کشور را به برجام و FATF گره زده بودند و حال که این دو بی‌نتیجه مانده عزا گرفته‌اند انگار که همه چیز را از دست داده‌‌اند.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دولت باید در حوزه اقتصادی به طور جد امور را رصد کند و بر بازار نظارت دقیق و کافی داشته باشد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴