تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۴۳۹۷۳۷
رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در قشم از جریمه نقدی بازدارنده اصناف مختلف از جمله نانوایی‌ها در صورت مشاهده عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلیرضا نصری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنابر آخرین تصمیم ستاد کرونا اقامه نمازجماعت در دستگاه‌های اجرایی که از فضای کافی برخوردار هستند بلامانع است.
وی افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تعیین بازرسی برای نظارت مستمر بر رعایت پروتکل‌ها در اقامه نماز جماعت دو شرط اجرای این مصوبه می‌باشد.
فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در قشم تصریح کرد: همچنین در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالیت تالارها در سطح شهرستان با نظارت شدید ناظران دانشگاه علوم پزشکی و میراث فرهنگی بلامانع اعلام می‌شود.
نصری ادامه داد: بدیهی است در صورت گزارش ناظران مبنی بر عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از فعالیت تالار متخلف جلوگیری به عمل می‌آید.
وی گفت: اعمال جریمه نقدی بازدارنده در انتظار صنوف مختلف از جمله نانوایی‌هایی است که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴