تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۴۳۸۴۲۳
نماینده سنقر و کلیایی با بیان اینکه در خصوص عملکرد آقای بازوند سوالاتی وجود دارد، گفت: اگر مستندات استاندار کرمانشاه قانع کننده نباشد، تکلیف ارجاع این سؤال در صحن علنی مجلس مشخص شود و آن‌ زمان بحث تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه به صحن علنی مجلس خواهد رفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسید جواد حسینی کیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار  در خصوص سوال از استاندار کرمانشاه، اظهار داشت: جناب آقای مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دو روز گذشته (اول مهرماه) در کمیسیون‌ امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی حضور یافتند تا و به سوالات مطرح شده در این خصوص پاسخ دهند.

وی افزود: سوالاتی درباره تبعیض در توزیع اعتبارات و بودجه‌ها در استان کرمانشاه تا درخواست رعایت توازن لازم در توزیع اعتبارات و بودجه استان که از جمله آن‌ها طرح‌های اقتصادی و عمرانی است که در آن توجه لازم به سنقر صورت نگرفته است، مطرح شد و ایشان پاسخگو سؤالات بودند.

نماینده سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اما بنده از این پاسخ‌ها قانع نشدم و مقرر شد طی ۱۰ روزه آینده بررسی میدانی و ارائه یکسری مستندات از سوی استاندار کرمانشاه صورت گیرد.

حسینی کیا تصریح کرد: اگر مستندات استاندار کرمانشاه قانع کننده نباشد، تکلیف ارجاع این سؤال در صحن علنی مجلس مشخص شود و آن‌ زمان بحث تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه به صحن علنی مجلس خواهد رفت.
گفتنی است، سال گذشته در مجلس دهم طرح تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه را سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه در خصوص تناقض در خصوص آمارهای ارائه شده مربوط به بیکاری و مسائل مربوط به آن دنبال کرده بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴