تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۴۳۸۳۵۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: بسیج سازندگی ظرفیت بالایی جهت اتمام پروژه‌های عمرانی استان دارد که باید از آن استفاده شود.
۰
plusresetminus
استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در اتمام پروژه‌های عمرانی
به گزارش بلاغ، مهدی رازجویان در جلسه بررسی احداث راه دسترسی روستای یخکش در شهرستان بهشهر ، اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار و همچنین در پیش بودن نیمه‌ی دوم سال و فصل بارندگی، انتظار می‌رود عملیات اجرایی بهسازی و احداث راه‌های روستایی در استان تسریع شود.

وی با تاکید بر حمایت دولت از پیمانکاران متعهد و موفقی که به خوبی پروژه‌های عمرانی را پیش می‌برند، افزود: با پیمانکارانی که به تعهدات خود پایبند نباشند برخورد قانونی خواهد شد.

رازجویان تصریح کرد: همکاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بسیج سازندگی می‌تواند باعث اتمام هر چه زودتر پروژه‌های راه روستایی استان می‌شود.

معاون استاندار مازندران، راه و دسترسی مناسب را یکی دلایل توسعه یک روستا دانست و ادامه داد: داشتن راه دسترسی مناسب مطالبه به‌حق تمام روستائیان است لذا انتظار می‌رود جهت تحقق این خواسته‌ها همت جهادی داشته باشیم.

رازجویان با اشاره به توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی به پروژه‌های حوزه راه استان، افزود: توسعه روستاها می‌تواند در نهایت منجر به محرومیت‌زدایی گردد.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: با هرگونه سنگ‌اندازی و کوتاهی در مسیر اتمام پروژه‌های عمرانی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲