کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون استاندار مازندران تاکید کرد

استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در اتمام پروژه‌های عمرانی

3 مهر 1399 ساعت 16:28

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: بسیج سازندگی ظرفیت بالایی جهت اتمام پروژه‌های عمرانی استان دارد که باید از آن استفاده شود.


به گزارش بلاغ، مهدی رازجویان در جلسه بررسی احداث راه دسترسی روستای یخکش در شهرستان بهشهر ، اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار و همچنین در پیش بودن نیمه‌ی دوم سال و فصل بارندگی، انتظار می‌رود عملیات اجرایی بهسازی و احداث راه‌های روستایی در استان تسریع شود.

وی با تاکید بر حمایت دولت از پیمانکاران متعهد و موفقی که به خوبی پروژه‌های عمرانی را پیش می‌برند، افزود: با پیمانکارانی که به تعهدات خود پایبند نباشند برخورد قانونی خواهد شد.

رازجویان تصریح کرد: همکاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بسیج سازندگی می‌تواند باعث اتمام هر چه زودتر پروژه‌های راه روستایی استان می‌شود.

معاون استاندار مازندران، راه و دسترسی مناسب را یکی دلایل توسعه یک روستا دانست و ادامه داد: داشتن راه دسترسی مناسب مطالبه به‌حق تمام روستائیان است لذا انتظار می‌رود جهت تحقق این خواسته‌ها همت جهادی داشته باشیم.

رازجویان با اشاره به توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی به پروژه‌های حوزه راه استان، افزود: توسعه روستاها می‌تواند در نهایت منجر به محرومیت‌زدایی گردد.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: با هرگونه سنگ‌اندازی و کوتاهی در مسیر اتمام پروژه‌های عمرانی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 438351

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438351/استفاده-ظرفیت-بسیج-سازندگی-اتمام-پروژه-های-عمرانی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com