تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۳۸۱۳۵
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از تصمیم این تشکیلات مبنی بر انصراف از حق خود برای ریاست شورای اتحادیه عرب در دوره کنونی خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«ریاض المالکی» وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز سه‌شنبه گفت که این تشکیلات تصمیم گرفت از حق خود برای ریاست کنونی شورای اتحادیه عرب صرف‌نظر کند.
المالکی در یک کنفرانس خبری درباره آخرین تحولات سیاسی صحنه فلسطین گفت که دولت فلسطین عضو اتحادیه عرب است و برای تقویت نقش و جایگاه آن تلاش کرده است.
طبق گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، المالکی افزود که دولت فلسطین هرگز از کرسی خود در اتحادیه عرب چشم‌پوشی نخواهد کرد چرا که این امر باعث ایجاد خلأ و به وجود آمدن سناریوهای مختلف خواهد شد.
بنابر گزارش شبکه المیادین، المالکی همچنین گفت که در نشست اخیر اتحادیه عرب شاهد همدستی این اتحادیه بودیم.
اتحادیه عرب در نشست اخیر با درخواست فلسطین برای محکومیت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کرد.
وی گفت: مشاهده عجله کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر در دوره ریاست ما در شورای اتحادیه عرب، برایمان خوشآیند نیست.
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین گفت که به نظر می‌رسد تلاش‌های آمریکا برای تشویق دیگر کشورها جهت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به بن‌بست رسیده است.
او تصریح کرد که ما با تمامی کشورها به منظور تثبیت مواضع و عدم تسلیم در برابر فشارهای آمریکا در تماس هستیم.
المالکی در ادامه گفت که اسامی کشورهایی که از بحرین و امارات برای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر پیروی می‌کنند، دنبال می‌کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴