معاون توسعه و فن‌آوری رسانه ملی بر برطرف شدن محدودیت‌ فرکانس‌های رادیویی شرق استان تهران و تقویت شبکه‌های تلویزیونی پیشوا تأکید کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازرضا علیدادی معاون توسعه و فن‌آوری رسانه ملی عصر یکشنبه به‌همراه فرمانداران شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت و معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری پیشوا از ایستگاه رادیویی شرق استان تهران واقع در منطقه پارچین بازدید کردند.
وی در این بازدید اظهار کرد: این ایستگاه رادیویی علاوه بر اینکه بخش زیادی از جمعیت شرق تهران و شهرستان‌های پیشوا، ورامین و پاکدشت را پوشش می‌دهد برای پوشش رادیویی بزرگراه بین‌المللی امام رضا(ع) برای ما اهمیت بالایی دارد.
معاون توسعه و فن‌آوری رسانه ملی افزود:در این دوره از مدیریت رسانه ملی پوشش جاده‌ای مد نظر قرار گرفته و از اهمیت بالایی برخوردار است.
علیدادی ادامه داد: با توجه به اینکه طرح پوشش جاده‌ای در مسیر تهران مشهد انجام شده فرستنده منطقه پاکدشت نقش مهمی را در این طرح ایفا می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: البته به دلیل محدودیت‌های طراحی این فرستنده امکان افزودن ۶ شبکه جمعیتی گفت‌وگو، صبا، نمایش، تلاوت، فصلی و آوا در حال حاضر برای این فرستنده وجود ندارد.
معاون توسعه و فن‌آوری رسانه ملی در پایان بر برطرف شدن محدودیت‌ فرکانس‌های رادیویی شرق استان تهران و تقویت شبکه‌های تلویزیونی پیشوا تأکید کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴