فرمانده انتظامی سوادکوه بیان کرد

خبرنگاران فعالان نرم‌افزاری امنیت پایدار

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۴۳۴۶۰۷
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه خبرنگاران را فعالان نرم‌افزاری امنیت پایدار توصیف و اظهار کرد: پلیس و فعالان رسانه‌ها 2 قطب مهم در افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی جامعه هستند.
۰
plusresetminus
خبرنگاران فعالان نرم‌افزاری امنیت پایدار
به گزارش بلاغ، عبدالله اکبری در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه ضمن تبریک هفته ولایت، عیدغدیر و روز خبرنگار، خبرنگاران را فعالان نرم‌افزاری امنیت پایدار توصیف و اظهار کرد: پلیس و فعالان رسانه‌ها 2 قطب مهم در افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی جامعه هستند. 
 
وی افزود: نشر اطلاعات درست، جلوگیری از شایعات و جلوگیری از تشویش افکار عمومی و تلاش برای امنیت روانی جامعه از طرف خبرنگاران یکی از انتظارات است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه تصریح کرد:انعکاس مشکلات مردم مرتبط با انتظامی و نشر توانمندی‌ها و موفقیت‌های پلیس هم از انتظارات دیگر ما برای ارتباط مستمر بین پلیس و رسانه است.
 
این مسئول از برخورد با فعالیت‌های غیر‌مجاز در تالار‌ها و رستوران‌ها در ایام کرونا خبر داد و افزود: گزارش‌های مربوط به برگزاری مراسم‌های خانگی بررسی و با متخلفان برخورد می‌شود.
 
اکبری اطلاع‌رسانی به موقع را باعث کاهش جرایم دانست و گفت: خنثی‌سازی تبلیغات دشمنان و تقویت حس اعتماد در جامعه هم از رسالت‌های خبرنگاران است.
 
وی نصب دوربین‌های پایش تصویری روستاها را از ضرورت‌ها برشمرد و تاکید کرد: هرکجا مردم به صورت جهادی ورود پیدا‌کنند دچار کمترین مشکل هستیم.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه افزود: رسانه‌ها به نیروی انتظامی کمک کند و ما از مشاوره‌های رسانه‌ها برای دست‌یابی به اهداف امنیت پایدار استفاده می‌کنیم و امنیت پایدار هدف مشترک رسانه‌ها و پلیس است.
 
اکبری در پایان با استقبال از پیشنهاد خبرنگار بلاغ برای اعلام شماره فضای اجتماعی برای ارسال اخبار ویژه برای پیگیری یا بیان انتقاد و راهکار‌ها به انتظامی شهرستان سوادکوه، اظهار کرد: جذب پلیس افتخاری از اولویت‌های ما است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴