ملی‌پوش تکواندو بانوان کشورمان گفت: جهان پهلوان تختی یک بار به مردم زلزله زده بوئین زهرا کمک مالی جمع‌آوری کرد، ولی حالا چه نامی را می توان برای رسول خادم گذاشت؟
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازاکرم خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار  در خصوص همراهی با جمعی از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزشی کشورمان کمک به مردم روستاهای مرزی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 4 ماه است این افتخار به من دست داد تا در کنار رسول خادم ماهی دو بار به روستاهای محروم مرزی کشورمان بروم و به مردم کمک کنم. این تورم و گرانی خیلی شرایط را برای همه سخت کرده و باید هر کاری که از دست‌مان برمی‌آید انجام دهیم. 
قهرمان تکواندو کشورمان در پاسخ به این سوال که چه انگیزه ای باعث شد تا در مناطق محروم حضور پیدا کند تاکید کرد: همراه پهلوان رسول خادم به روستاهایی مرزی می‌رویم، وی با اینکه پرافتخار بوده خیلی زحمت می‌کشد. تا به الان ندیدم که در این محیط با جان و دل برای مردم بی بضاعت کار کند. جهان پهلوان تختی یک بار به مردم زلزله زده بوئین زهرا کمک مالی جمع‌آوری کرد، ولی حالا چه نامی را می توان برای رسول خادم گذاشت؟
وی در خصوص طرح درآمدزایی به خانوار در کنار توزیع اقلام بهداشتی و غذایی ضروری، گفت: برخی از خانم‌های خیّر نیز به خانه‌ها زنان سرپرست خانوار می‌روند و یاد می دهند تا چطور لباس بدوزند و سوزن دوزی کنند تا  بدین شکل برای خانواده‌شان درآمدزایی کنند. به طور مثال سرمایه از ماست که پارچه و نخ را به آنها می دهیم و از چیزی که یاد گرفتن، پارچه های سوزن دوزی یا لباسی را می دوزند و پس از دوختن وسایل، آنها را می‌خریم، باید آن لحظه حس و حال شان را ببینید که چقدر خوشحال می‌شوند. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴