تاریخ انتشارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۱۴۶۵
نماینده مردم نوشهر ،چالوس و کلاردشت در مجلس از طرح سوال مجلس از وزیر راه در رابطه با خروج آزاد راه تهران - شمال از اولویت وزارت راه با امضای 22 نمایندگان خبر داد.
۰
plusresetminus
طرح سوال22 نماينده مجلس از وزير راه درباره آزاد راه تهران-شمال / تکذیب آخوندی
به گزارش خبرنگار بلاغ،قاسم احمدی لاشکی با اشاره به اظهارات چندی پیش وزیر راه در رابطه با خروج آزادراه تهران - شمال از اولویت وزارتخانه  گفت : با توجه به اینکه وزیر راه در کمیسیون های مختلف مجلس اظهارات خود در رابطه به خروج آزاد راه تهران - شمال از اولویت وزارت راه را تکذیب کرده  انتظار این است که وزیر محترم با جدیت این موضوع را رسانه ای کرده و پیگیری نماید.
وی با اشاره به انتقاد ائمه جمعه غرب مازندران در رابطه با این موضوع افزود: نمایندگان و شورا های شهر و روستا در غرب استان نیز نسبت به این مسئله گله مند هستند که باید مورد توجه قرار بگیرد.
نماینده مردم نوشهر ،چالوس و کلاردشت در مجلس با یادآوری این که این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و جزو پروژه ملی است، اظهار داشت: ما شاهدیم که هر ساله تعداد زیادی از افراد به استان مازندران به خصوص غرب مازندران سفر می کنند و این حجم جمعیت ساختارهای مناسبی را می طلبد.
وی با اشاره به پیگیری های قابل توجه این موضوع از سوی مجلس بیان کرد: طی پیگیری های انجام شده طرح سوالی با امضای 22 نماینده به هیات رییسه مجلس تحویل دادیم و قرار است وزیر برای توضیح درباره این موضوع به مجلس بیاید.
نامه 222 نماینده مجلس به رئیس جمهور درباره آزادراه تهران-شمال
احمدی لاشکی با اشاره به امضای نامه 222 نماینده به رییس جمهوری برای متوقف نشدن اجرای پروژه آزاد راه تهران - شمال خاطر نشان کرد: نمایندگان در این نامه از خواستار این شدند که رئیس جمهور به وزیر راه اعلام کند این پروژه جزو پروژه های اولویت دار است و حتما باید مد نظر دولت و وزارت راه قرار بگیرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱