تاریخ انتشارسه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۱۲۱۵۳
نخست وزیر دولت موقت لبنان با بیان اینکه تصمیمش را گرفته و به نخست وزیری بازنمی‌گردد، اعلام کرد، تحلیل‌ها درباره ارتباط کارشکنی‌ها در تشکیل دولت جدید با موضوع بازگشت وی به سمت نخست وزیری توهم محض است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از سایت النشره، سعد حریری، نخست وزیر دولت موقت لبنان گفت: تحلیل‌ها درباره  ارتباط سنگ‌اندازی‌ها در مسیر تشکیل دولت جدید با موضوع بازگشت من به کرسی نخست وزیری صرفا یک توهم و تلاش آشکار است تا مسؤولیت سنگ‌اندازی و اختلافات افراد یک تیم سیاسی را به گردن من بیندازند.
وی در اظهاراتی در شبکه‌های مجازی افزود: تصمیم من قطعی است و کرسی قدرت را کنار گذاشته‌ام و استعفایم در پاسخ به عصبانیت مردم بود تا مسیر را برای مرحله جدید و دولتی فراهم سازم که به فعالیت پرداخته و صفحه درجا زدن در دولت موقت را مختومه کند اما به کسانی که از این سناریوها نگران هستند و می‌گویند هیچ یک از مسؤولان ذی‌ربط در تشکیل دولت جدید خواستار نخست وزیری حریری نیستند، می‌گویم: حریری تصمیمش را گرفته و کلید تصمیمش نیز در اختیار خودش است. در جست‌وجوی کسی باشید که کلیدهای تشکیل دولت را به سرقت برده و درب‌ها را به روی تشکیل دولت جدید بسته است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴