کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حریری: تاخیر در تشکیل دولت لبنان به من ارتباطی ندارد/ تصمیمم قطعی است به

1 بهمن 1398 ساعت 16:00

نخست وزیر دولت موقت لبنان با بیان اینکه تصمیمش را گرفته و به نخست وزیری بازنمی‌گردد، اعلام کرد، تحلیل‌ها درباره ارتباط کارشکنی‌ها در تشکیل دولت جدید با موضوع بازگشت وی به سمت نخست وزیری توهم محض است.



به گزارش بلاغ، به نقل از سایت النشره، سعد حریری، نخست وزیر دولت موقت لبنان گفت: تحلیل‌ها درباره  ارتباط سنگ‌اندازی‌ها در مسیر تشکیل دولت جدید با موضوع بازگشت من به کرسی نخست وزیری صرفا یک توهم و تلاش آشکار است تا مسؤولیت سنگ‌اندازی و اختلافات افراد یک تیم سیاسی را به گردن من بیندازند.
وی در اظهاراتی در شبکه‌های مجازی افزود: تصمیم من قطعی است و کرسی قدرت را کنار گذاشته‌ام و استعفایم در پاسخ به عصبانیت مردم بود تا مسیر را برای مرحله جدید و دولتی فراهم سازم که به فعالیت پرداخته و صفحه درجا زدن در دولت موقت را مختومه کند اما به کسانی که از این سناریوها نگران هستند و می‌گویند هیچ یک از مسؤولان ذی‌ربط در تشکیل دولت جدید خواستار نخست وزیری حریری نیستند، می‌گویم: حریری تصمیمش را گرفته و کلید تصمیمش نیز در اختیار خودش است. در جست‌وجوی کسی باشید که کلیدهای تشکیل دولت را به سرقت برده و درب‌ها را به روی تشکیل دولت جدید بسته است.
 


کد مطلب: 412153

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/412153/حریری-تاخیر-تشکیل-دولت-لبنان-ارتباطی-ندارد-تصمیمم-قطعی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com